A Ganassi válaszlépésre készül a Penske kockázatos húzására. A bajnokcsapat tavaly mindhárom pilótája kimagaslóan teljesített, ezzel igazolva a Kapitány korábbi döntését.
Roger Penske ugyanis 2020 végén ültette be az autójába Scott McLaughlint, az ausztrál Supercars háromszoros bajnokát. Egy túraautós pilóta nem sokszor kerül át az együléses szakágba, az új-zélandi tavalyi teljesítményét látva azonban nem lehet kétség afelől, hogy jó döntést hozott a csapatvezető és a pilóta is a karrierváltással.
Nem szokványos úton érkezett, talán éppen ezzel tűnhet ki a többiek közül, sokan már tavaly bajnokesélyesként tekintettek rá, második teljes szezonjában.
Hamarosan egy ugyancsak eredményes honfitársa érkezhet a sorozatba, méghozzá Nick Cassidy személyében, akinek a Team Penske tavalyi legnagyobb kihívója, a Chip Ganassi Racing ad majd tesztlehetőséget.
Cassidy jelenleg Formula E-pilóta, így van tapasztalata formaautókkal, sőt, korábban Super Formula bajnok lett Japánban. Azonkívül pedig GT-autókkal is megállta helyét, legutóbb a DTM-ben tűnt fel, de hosszútávú versenyeken is indult és „mellesleg” egy Super GT bajnoki címet is begyűjtött közben.
Az új-zélandi a hétvégén még a Hyderabad E-Prix-n vett részt, hétfőn és kedden viszont már Sebringben lesz jelenése a Ganassi újonca, Marcus Armstrong oldalán a teszten.
A csapat képviselője, Mike Hull kiemelte, a 2024-es pilótapiacot térképezik ezzel fel, idén már megvannak pilótáik. Utána azonban… már tesztelt velük Robert Svarcman, a Ferrari juniorja is, így lenne jelentkező a mezőny egyik legjobb ülésére.
Az azonban nem kérdés, kinek a helyére érkezne. Ugyanis a szerződésével botrányba keveredő Álex Palou távozik majd, méghozzá a McLarenhez. Viszont csak egy hely lesz kiadó, hiszen – bár nincs karrierje elején – Scott Dixon képes a bajnokságért küzdeni, Marcus Ericsson pedig Indy 500-at nyert, Armstrong tempójára pedig többen is felkapták a fejüket a szezon előtti teszten.
Viszályt szít a csapatok és az IndyCar között a sorozat új teszthelyszíne