53 autó versenyzői vesznek részt a hetvenedik sebringi 12 órás versenyen. A legnagyobb hiányzók az egyébként indulni szándékozó IndyCar-versenyzők lesznek.
A daytonai 24 órás után hamarosan itt az IMSA-szezon második versenye, a sebringi 12 órás. Ez alapvetően nem tartalmaz túl sok meglepetést, de mindenképp érdemes megfigyelni, hogy a mezőny jóval népesebb, mint egy évvel ezelőtt volt. 2021-hez képest egyébként tizenhat autóval látunk majd többet a különböző kategóriákban.
A teljes szezont futó hét DPi-autó kivétel nélkül ott lesz, valamint további nyolc LMP2-es, 10 LMP3-as, 11 GTD Pro és 17 GTD-autó.
Hiányzó IndyCar-versenyzők
A legszembetűnőbb a nevezési listán az IndyCar-versenyzők hiánya. Miután az IndyCar a sebringi 12 órással egyidőben Texasban rendez versenyt, így az ő helyettesüket meg kellett találni. Ilyen például Ryan Hunter-Reay a Chip Ganassi Racing 01-es számú Cadillacjében, vagy éppen a Hélio Castronevest helyettesítő Stoffel Vandoorne. Érdekes kérdés lesz Kevin Magnussen helyettesítése, miután a dán visszaszerződött az F1-be a Haashoz a távozó Nyikita Mazepin helyére.
LMP2 és LMP3-szezonkezdés
A sebringi 12 órás során kezdődik az LMP2 és az LMP3 tényleges szezonja. A két kategória mezőnye, bár ott volt a daytonai 24 órás során, pontot akkor nem kaptak. A DragonSpeed USA, amely Colton Herta, Pato O’Ward, Devlin Defrancesco és Eric Lux révén nyert Daytonában, ezúttal teljesen új felállással gurul ki Sebringben. Az autót ezúttal Henrik Hedman, Sebastián Montoya és Juan Pablo Montoya vezeti majd.
Szezonkezdés lévén az LMP3 mezőnye még bővült is. A sebringi verseny során megtaláljuk majd a FastMD Racing nevét is, autójukban Max Hanratty, Todd Archer és James Vance hármasával. A JR III Motorsports szintén most kapcsolódik be a bajnokságba Ari Balogh, Garett Grist és Dakota Dickerson révén.
Kiesett egy Corvette
A GTD Pro a szezon hátralévő részére elveszít egy Corvette-et, mivel a hangsúly a Corvette Racing WEC-programjára helyeződik át. Emellett nem ismétlődik meg a Pfaff Motorsports és a KCMG Porschéi közötti hihetetlen csata, mivel a KCMG csak Daytonában indult. Ott lesz viszont a GTD Pro mezőnyében, egyelőre csak a sebringi futamra, a Racers Edge, egy WTR Acura NSX-szel. Az autót Ashton Harrison, Kyle Marcelli és Tom Long vezeti majd.
A Paul Miller Racing 2022-ben lesz ott először a rajtrácson, miután a Lamborghiniről a BMW-re való váltás miatt ki kellett, hogy Daytonát. Az 1-es számú BMW M4 GT3-asban Bryan Sellers, Madison Snow és Erik Johansson ülnek. Sellers és Snow tavaly egyébként alig maradtak le a kategóriabajnoki címről.
A sebringi 12 órás teljes nevezési listája ITT olvasható!