Öt LMDh autó tesztelt a szezonzárót követően a jövőre induló GTP kategória tesztje. Egy BMW mellett két Acura és két Cadillac volt a pályán.
Az eddigi legnagyobb közös tesztre a BMW egy korábbi, Watkins Glenben elszenvedett ütközés miatt később érkezett a Rahal Letterman Lanigan Racing autója, míg a Porsche inkább Sebringbe utazott, az Acura pedig két ütközés után korábban kényszerült otthagyni a gyakorlást.
A bajoroknál Connor de Phillippi, Augusto Farfus, Nick Yelloly és Marco Wittmann vezetett. A Cadillac esetében Pipo Derani és Alexander Sims (az Action Express Racing két állandó IMSA pilótája), illetve Sébastien Bourdais és Richard Westbrook (utóbbi a WEC-ben szerepel majd jövőre) ült autóba.
Az Acura sem okozott meglepetést, a már bejelentett IMSA pilóták mellett Matt McMurry, az autó fejlesztője állt rendelkezésükre.
A pilóták egyetértően három dolgot emeltek ki a DPi-hez képest: több erő, kevesebb leszorítóerő és más szemszög.
The two Acura ARX-06 LMDh race cars on track at @RoadAtlanta. pic.twitter.com/WwSkXfcnct
— Michelin Racing USA (@MichelinRaceUSA) October 3, 2022
Főleg a japán márka ütközött igazán nehézségekbe, mindkét autónál akadtak gondok. Először, is az alkatrészek késése miatt csak megcsúszva kezdték el a körözést, majd a friss IMSA bajnok Blomqvist csúszott ki a pályáról a hátsó felfüggesztés hibája miatt.
A rá következő – keddi – napon pedig Matt McMurry pördült meg, amit követően a japánok inkább az alkatrészek megóvására hivatkozva elálltak a további szerepléstől.