Csaknem teljesen zavartalanul teljesített 24 órát a Cadillac autója Sebringben, ezzel készülve a januári Daytonai 24 órásra.
Két autó és hat pilóta volt jelen a teszten, igaz, a második egység nem hosszabb etapokat futott. Ezzel 19 000 kilométernél jár az amerikai márka a tesztek hosszát összesítve.
Csak mintegy összehasonlításképpen a nemrég bemutatott Ferrari LMH legutóbbi számadata 12 ezer, míg a Porsche egy 36 órás teszttel és közel 25 000 megtett kilométerrel büszkélkedhet.
A Cadillac mindkét autóval meg fog küzdeni az Endurance Világbajnokságon (WEC), utóbbi pedig már Daytonában, az IMSA idénynyitóján is ott lesz.
Annyi induló lesz a Daytonai 24 óráson, hogy nem fognak elférni az autók
„Jó Sebringbe jönni, és megjáratni az autót, a legdurvább pályán, már ami az aszfalt felszínét illeti.” – emelte ki Kalvin Parker a Cadillac Racing programvezető-helyettese.
„Azt is hasznos volt látni, 24 órán keresztül hogyan működnek egy egységként az új rendszerek az új autóval. Segített, hogy az egyik autó ment csak hosszan, a másikkal különböző dolgokat próbáltunk ki, mint például az éjszakai etap. Így a pilóták is hozzá tudnak szokni az új lámpákhoz és a körülményekhez.”
Sikerült minimalizálni az időt, amit a Ganassi autója a boxban töltött az egy nap alatt, így a teszt sikeresnek mondható.
Az első tizenkét órában a Ganassi IMSA legénysége, Renger van der Zande, Sébastien Bourdais és a még be nem jelentett Scott Dixon vezetett, őket követte a WEC-osztag: Alex Lynn, Richard Westbrook és Earl Bamber.
Az Action Express Racing kisebb tesztjeinél pedig szintén már szerződött felek, Pipo Derani és Alexander Sims ült a volánnál.
A Sportscar365 értesülése szerint a BMW és az Acura is ott volt Sebringben, de nem tudni, ők teljesítettek-e hosszabb etapokat.