Az eső miatt nagyjából egy óra csúszással indult el a futam Martinsvilleben, Byron lett az idei év első duplázója.
A Hendrick Motorsports pilótája Chase Elliott indulhatott az élről a klasszikus gemkapocs oválon, a NASCAR Cup Series martinsville-i futamán.
Az első 80 kör, azaz a teljes szakasz lement baleset és megszakítás nélkül. Denny Hamlin Toyotája nem viselkedett túl jól, a visszaváltásoknál megindult, ezért Hamlin körhátrányban zárta az etapot. Elliott elképesztő stabilan és jó tempóban szerezte meg a szakaszgyőzelemért járó 10 pontot, mögötte csapattársa William Byron érkezett másodikként, illetve legjobb Ford pilótaként Cole Custer tudta némileg tartani a tempót a Chevykkel és a harmadik helyével begyűjtötte a 7 pontot.
A 100 körös második szegmens
Az első említésre méltó esemény a 62. körben defektet kapó B.J. McLoud esete volt a szakaszban. Szerencsére McLoud önerőből el tudott menni a pitig, így zöld zászló maradt érvényben.
Óriási dominanciával Elliott megnyerte a 2. szakaszt is, mögötte maradt William Byron, őket pedig Joey Logano, Ryan Blaney és Cole Custer követték a legjobb ötben.
Az elsőhöz hasonlóan a második etap is végig zöld zászlós küzdelmeket hozott.
Az utolsó szakasz következett
A kiállásoknál érdekes jelenségnek lehettünk szemtanúi, ugyanis Cole Custer autójának szerelése közben elszabadult egy kerék, amelyet némi pattogás után egy szerelőnek sikerült megszelidítenie. Custert emiatt a mezőny végére sorolták.
William Byron a pitben megelőzte csapattársát Chase Elliott-ot, így változott a sorrend az élen. A kiállások nagy nyertese Ryan Blaney, aki felzárkózott az élmezőnyhöz.
121 kör volt hátra amikor Joey Logano és Ryan Blaney is megelőzte Elliottot, aki így visszaesett a 4. helyre. Almirola szépen tartja a 6. helyét, a rádióban dícsérte autóját, elégedett a csapat által elvégzett munkával.
106 kör volt hátra, amikor Martin Truex Jr. kapott defektet, miután visszatért a pályára egy kiállást követően. Christopher Bell kapott büntetést, mert csapata túl korán ugrott be szerelni. Kyle Larson és Corey LaJoie szintén hibázott, túl gyorsan hajtottak a pitben, amiért áthajtásos büntetésben részesültek.
Vége a hosszú zöld etapnak
Érkezett a sárga zászlós periódus is, kiváltó oka pedig a lassan guruló Denny Hamlin volt, aki a pitbe ugyan beért autójával, azonban a saját helyére már nem tudott beállni. Nem csak a saját tulajdonában lévő csapattal volt elégedetlen, most kiesése után közvetlenül a Joe Gibbs Racinget vonta kérdőre a rádión.
Az újraindítást követően a különböző stratégiáknak köszönhetően teljesen felborult az eddig látott sorrend. A friss gumikon autózó pilóták folyamatos előzésekbe és csatákba kezdtek. Az élen ugyan továbbra is William Byron haladt, de a második helyen már Austin Dillon érkezett, őt Joey Logano követte, miközben mögöttük folyt a küzdelem. Kurt Busch egészen a negyedik helyig kapaszkodott fel, akit Ryan Blaney üldözött a legjobb ötben.
Byron magabiztosan tartotta első helyét, mikor Todd Gilliland vágta falba az autóját, mindössze hat körrel a vége előtt. Alig páran, többek között Kyle Busch, Kevin Harvick és Erik Jones döntöttek úgy, hogy kilátogatnak a pitbe.
Megkapták a zöld zászlót a pilóták, Byron zseniális rajtot vett, Joey Logano hiába támadta nem tudta megelőzni, így a Hendrick pilótája megérdemelten nyerte a futamot. Austin Dillon nem tudott erős újrarajtot venni, így be kellett érnie a harmadik hellyel. Ryan Blaney a 4., Kurt Busch legjobb Toyotásként az 5. helyre futott be.
Byron újabb győzelmével az első az idei évben, akinek két futamot is sikerült megnyernie, hiszen Atlantában is diadalmaskodott, emellett pedig a NASCAR Truck Series futamán is elsőként haladt át a célvonalon a hétvége folyamán.