Egy késői fordulat döntött a futamgyőzelem sorsáról, míg a verseny elején több bajnokesélyes is elvérzett.
Martin Truex Jr. drámájával kezdődött a verseny, az alapszakasz bajnokának pár kör után kifordult az egyik kereke, így amellett, hogy elsőként kiesett, jelenleg úgy tűnik, nem jut tovább a Rájátszás következő körébe.
Botrányos szünet, de parádés futam – így kezdődött a NASCAR rájátszása
Austin Dillon és William Byron is elvesztette az irányítást az autójuk fölött, de szerencsére ezzel csak saját maguknak okoztak galibát.
Bubba Wallace és Kyle Larson küzdöttek meg a szakaszgyőzelemért első ízben, ami utóbbinak kedvezett. Rajtuk kívül az előző futamokhoz képest kissé szokatlanul Chase Elliott és Ross Chastain is a mezőny elejében autózott.
Wallace a falba csúszva hamar kiszállt a csatározásból a második szakasz elején, így az ő esélyei is hamar elszálltak egy jó eredményre. A soron következő bristoli futamon mindenképpen jobban kell teljesítenie ahhoz, hogy maradjon esélye a bajnoki címre.
Az egyik újraindítás után egy merész, mindenkit kikerülő manőverrrel Brad Keselowski került az élmezőnybe, míg Larson visszaesett a hátsó régiókba. Előrébb jött Denny Hamlin is a második szakasz végére, Chase Elliott pedig továbbra is harmadik helyen haladt.
Keselowski és Hamlin mögé Tyler Reddick, és meglepetésre az egész évben szenvedő Erik Jones zárkózott fel az utolsó versenyrészben.
A Rájátszás pilótái közül Larson és előző versenyeken jó formát mutató Chris Buescher is a falnak koccant. Az ezt követő, verseny végi kiállásoknál négy pilóta került egymás mellé a boxutcában, és ennek következtében kialakult egy kisebb kakaskodás Larson és Elliott között.
„Az én nézőpontomból látszott, hogy hárman vagyunk egymás mellett, így próbáltam a lehető legtöbb helyet hagyni” – fejtette ki álláspontját Larson a motorsport.com-nak, aki a szinte elkerülhetetlen koccanás után még kapott egy kis megtorlás a vált sérelmekért.
„[Keselowski] gyorsan jött vissza a sávba, mert le akart minket lassítani, így koccantam neki [Elliottnak]. De ha nem teszem meg, akkor a 6-ost találom telibe. Úgy gondoltam, az a legbiztonságosabb, ha próbálok kettejük között elférni.
Megértem, miért volt [Elliott] dühös. Remélem, visszanézi majd és megérti, miért nem hagytam annyi helyet. Kár érte, de egyikünknek sem lett kára belőle, és jó eredményt tudtunk elérni.”
Jöhetett a hosszabbítás, amit régi gumikon kint maradó Daniel Suárez kezdhetett az első sorból, Joey Logano azonban hamar átugrotta, és beállt Erik Jones mellé. Az utolsó körre fordulva azonban mindkettejük mellett elment a célegyenes belső ívén Reddick, aki meg is szökött a vetélytársaitól.
Mögötte végül a szinte semmiből érkező Hamlin ért be, majd Jones és Larson követték, míg Logano egészen az ötödik helyig csúszott vissza.
„[Larson] túlságosan visszamaradt, rá próbáltam reagálni, de előre kellett volna figyelnem” – mesélt a hosszabbításról Hamlin a motorsport.com-nak, aki ugyanúgy négy új kerékkel vágott neki az utolsó utáni köröknek, mint a futamgyőztes Reddick.
„Ez adott lehetőséget [Reddicknek], hogy az élre tudjon állni. Én bealudtam, és inkább hátra figyeltem, mint előre” – bosszankodott az 23XI csapattulajdonosa, aki azért örült csapata sikerének.