back to top
szombat, október 12, 2024

A címvédő Bourdais és Vautier szerint Sebring a Cadillac felségterülete

Dátum:

Megosztás:

- Reklám -

Hamarosan jön az IMSA-szezon második futama, a helyszín Sebring és a 12 órás. Sébastien Bourdais és Tristan Vautier szerint is ez az ő pályájuk.

- Reklám -

Tavaly Loic Duval, Tristian Vautier és Sébastien Bourdais még együtt nyerték meg a JDC Miller színeiben Sebring 12 órás versenyét. Bár most már ellenfelek, miután Bourdais a Ganassi versenyzője lett, egy dologban mindenki egyetért. A papírforma szerint ez a Cadillac hétvégéje kell, hogy legyen.

- Reklám -

Ugye most már csak egy kétgyártós csatáról beszélünk, de amikor még a Mazda itt volt, akkor is a huplis sebringi pálya inkább a Cadillac tulajdonságait domborította ki” – szögezi le a most már Ganassi-versenyző Bourdais. „Ezekre a dolgokra a Cadillac és a Dallara kaszni úgy néz ki, kevésbé érzékeny. Így pedig jóval puhábban tudunk bevenni kanyarokat, ami hát, nem hátrány. Azokon a pályákon, ahol alacsony hasmagassággal és agresszíven lehet versenyezni, ott mi hátrányban vagyunk. Persze nyertünk bajnoki címeket is 2017 óta, szóval annyira talán mégsem rossz a helyzet.

Bourdais-ék és Vautier-ék a daytonai 24 óráson csúfos verést kaptak a kettős győzelmet arató Acuráktól. A Ganassi 01-es autója végül kategóriautolsó lett, de a JCD Miller is csak harmadikként zárt. „Pedig egyébként a 01-es csapata nagyszerű munkát végzett. Gyors volt az autónk, a Roar során is jól éreztem magam benne, de a büntetés teljesen kivett minket a végelszámolásból. 45 másodperces hátrányból kezdtünk el felzárkózni, amiből aztán huszonvalahány lett. Mindenképp megvolt a tempónk.

- Reklám -

Vautier is sokat vár Sebringtől

A most már rivális honfitárs, Tristan Vautier konkrétan magabiztosabb Sebring kapcsán, mint tavaly volt győzelme alkalmával. „Tavaly kiválóan alakult számunkra az időjárás, különösen este, hidegben voltunk jók. A nappallal volt egy kis bajunk. De minden egyes csapat, így mi is, rengeteget fejlődtünk tavaly óta. Így a cél most a tavalyi erőviszonyrendszer megtartása. Persze nem akarom elkiabálni, de azért leszünk ott, hogy nyerjünk. Ott akarok lenni a sűrűjében, hogy aztán jó pozícióban lehessünk az utolsó két órában. Sokkal jobban érezzük magunkat a tavalyi versenyhez képest. A csata viszont nagyon szoros, így egyetlen hiba, és te vagy az utolsó.

Sebring jövő hét végén látja vendégül az IMSA mezőnyét a 12 órás verseny során.