Antonio García azt kivánta, bárcsak hamarabb véget ért volna a 2022-es Daytonai 24 órás, a Corvette GT3 katasztrofális teljesítménye miatt.
A Corvette a tavalyi GTLM osztályban győztes C8.R autó GT3-as specifikációra módosított változatával indult az IMSA új, GTD Pro osztályában.
Az autó nagyobb súlyt és légellenállást kapott, csökkentve a teljesítményt, cserébe ABS került a gépbe, valamint a Michelin ügyfélgumijaival kellett versenyezniük.
Azonban a versenyre való felkészülés során néhány a kedvező BoP ellenére a C8.R versenyképtelennek bizonyult a kifejezetten erre a célra épített GT3-as autókkal szemben, és soha nem volt versenyben a dobogós helyekért.
A García, Nicky Catsburg és Jordan Taylor által vezetett 3-s számú C8.R a Corvette éppen a hatodik helyen haladt, amikor az éjszaka folyamán 13 kört veszítettek elektromos/alternátor problémák miatt.
A a csapat másik, 4-es autója még rosszabbul járt, hiszen több mint két órát vesztegelt a garázsban, miután a biztonsági autós újraindítást követően incidensbe keveredett.
A Corvette Racing veterán versenyzője, Antonio García elismerte, hogy a Daytonai 24 órás végül is egy meghosszabbított tesztelés volt a Pratt & Miller által vezetett csapat számára, de a C8.R tempója a verseny utolsó szakaszában pozitívan hatott rá.
„Ez egyike volt azoknak a versenyeknek, ahol az ember azt szerette volna, hogy legyen már vége” – mondta García a Motorsport.com-nak. „Sokat tanultunk, és még mindig van hova fejlődnünk.”
„25 vagy 26 etapunk volt arra, hogy megtanuljuk ezt a gumit. Szóval ez egy megfelelő első igazi teszt volt versenykörülmények között.”
„Mindkét nap hiányzott a tempónk. Ha hozzáadunk még néhány extra tesztet akkor talán odaérhetünk a szezon során a mezőny elejére.”
„Az utolsó etapban éreztem, hogy hiányzik egy pici. Ha az élmezőnyben lettünk volna, nem lett volna elég a tempónk ahhoz, hogy versenyképesek legyünk. Sebringben folytatjuk tovább.„