500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
2023. január 29. vasárnap, 13:20 Login
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelmi elvek
  • Szerzői jogok
500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
500 Miles500 Miles
Home » Technikai hibák sokasága a Corvette Racingnél
IMSA

Technikai hibák sokasága a Corvette Racingnél

András RoosÍrta András Roos2022. január 30.Frissítve:2022. január 31.2 perc
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
Chevrolet Corvette Daytonai 24 órás napfelkelte
Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA
Megosztás
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

A 3-as és a 4-es számú Chevrolet Corvette C8.R nagy hátrányban, már csak tesztelési jelleggel körözget a pályán.

Már alapból nagy hátránnyal kezdte a versenyt a Corvette Racing, hiszen sem a gumikkal, sem a BoP-vel nem jártak szerencsésen.

A tavalyi GT Le Mans kategória győztes csapatának 4-es számú versenyautóját – amely most a GTD Pro kategóriában versenyez – a hetedik órában vitték először a garázsba, és körülbelül két órával később csatlakozott hozzá a 3-as számú testvérautó.

A Corvette Racing szóvivője a Sportscar365-nek elmondta, hogy a csapat a 4-es számú autó generátorát vizsgálta, és a szerelés elhúzódott. A 3-as autó problémáiról nem érkezett hivatalos információ.

Marco Sorensen a 4-es rajtszámú autó problémáiról így nyilatkozott: “Hátulról kaptunk egy ütközést, ami nagy károkat okozott.”

“Egy megpördülő LMP3-as autó volt előttünk, és keményen kellett fékeznem, mert nem volt hova mennem. Aztán hátulról nekem jöttek. Nem tudom, ki volt az.”

Ennek ellenére a dán versenyző tovább tudott hajtani, 4-es Corvette problémái inkább a kiállásnál kezdődtek.

“Az autó ezután rendben volt. Továbbra is jó köröket tudtam futni, és még mindig versenyben voltunk. Minden rendben volt. Aztán mielőtt bejöttem volna a boxba, az motor teljesen leállt.”

“Amikor Nick (Tandy) beugrott, nem tudtuk beindítani a motort. Kemény dolog. Hosszú volt a javítás.”

A 3-as számú Corvette 12, a 4-es számú elképesztő, 76 körös hátrányban körözget – tesztel – a pályán.

Antonio García Corvette Corvette C8.R GT3 Daytonai 24 órás Daytonai 24 órás ÉLŐ Jordan Taylor Marco Sorensen Nick Tandy
Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email

Hozzászólások lezárva.

Facebook Twitter Instagram
© 2023 500miles.hu

Kezdj gépelni és nyomj Enter-t a kereséshez. Kilépéshez nyomd meg az Esc billentyűt.

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Elfelejtetted jelszavad?