Ha az időjárás is engedi, a hétvégi kétszáz körös verseny lesz az utolsó az Auto Club kétmérföldes vonalvezetésén, utána egy short tracket alakítanának ki a pit lane és a célvonal között.
„Kár érte. – közölte röviden Bubba Wallace. – Az egyik legjobb pálya. Azt kívánom, bárcsak fel lehetne emelni, és áttenni máshová, mondjuk a hátsó kertembe. Annyira nem nagy, de olyan helyre kéne vinni, ahol minden hétvégén lenne rajta verseny, ez olyan pálya. Jó móka, sok a bukkanó, már lehasználták.”
„Úgy érzem, mindig jó versenyek vannak itt. Könnyű megcsúszni, mint Homesteadben, csak az egész nagyobb.”
A tavalyi verseny győztese, Kyle Larson is siratja egy kicsit, ami leveszik, de üdvözli a változást.
„Imádom ezt a pályát, jók a versenyek, de ugyanakkor azt gondolom, több short track-re van szükségünk. A lelátókról nézve nem látni be egy két-másfél mérföldes pályát, olyan nagyok. A short track sokkal izgalmasabb, mindig van finálé, kijönnek az érzelmek, meg ilyesmi. Én támogatom, szerintem több short track kéne.”
Corey LaJoie semleges volt az ügyben, szerinte mindegy, mi lesz, viszont így is kiemelt egy dolgot, amire figyelni kell.
„Szerintem az, amit a pilóták akarnak, és az, amiért a nézők kijönnek a pályára, nem mindig egyezik. Fontana egy mókás pálya, van karaktere, mert lehet öten egymás mellett menni, a korlát mellett is és figyelni kell a gumikra. Ez azonban általában egy elnyúló versenyhez vezet, előzések nélkül, mert az autók nincsenek egymás közelében, ami a nézőknek nem jó.”
„Nekem mindegy, hogy marad, vagy nem. Ha van tervük, akkor van értelme [lebontani a pályát], ha ez egy félmérföldes pálya lesz, akkor pedig remélem, a pilóták véleményét is figyelembe veszik majd.”
Ryan Blaney szintén sajnálta, hogy egy pálya megszűnik, Tyler Reddick pedig győzelemmel búcsúzna a vonalvezetéstől, a Cup vagy az Xfinity Seriesben. Martin Truex Jr. és Chase Briscoe pedig keserédesen tekintenek majd az idei Auto Club futamra.