A NASCAR második versenye előtti napokban ömlött az eső a kaliforniai pálya környékén, egy ponton havas esőbe is átváltott, az edzést és az időmérőt meg sem rendezték. A mezőnynek így a vasárnapi futamon kellett a körülményekhez igazodva folyamatosan tökéletesíteni a beállításokat és kiismerni a pályát. A második számú sorozat, az Xfinity futamát nem is az eredetileg tervezett időpontban, hanem a Cup Series küzdelme után tartották.
A rajtsorrendet a pilóták előző futamon (a Daytona 500-on) elért helyezése és leggyorsabb köre, valamint csapatuk helyezése és pontszáma alapján határozták meg, így az első sorból a Daytonában 3. Christopher Bell, valamint a győztes, Ricky Stenhouse Jr. indult.
A csúcskategóriában a két szakaszgyőzelmet Ross Chastain vitte el (tavaly ő vált világszerte ismertté a videojátékokat idéző manőverrel, azzal, hogy a cél előtt szándékosan a falhoz szorította az autóját és ezzel lendületet véve javított pozíciókat), de végső siker Kyle Busch-é lett, aki a 200 körös futam háromnegyede környékén állt az élre. Chastaint végül Chase Elliott is levadászta, a 3. helyre lecsúszó pilóta azt mondta, az autója valamiért egyre izgágább lett a verseny során.
A 11. helyről induló Busch az ötödik győzelmét aratta a pályán, és az elsőt új csapatával, a Richard Childress Racing-gel. A kétszeres bajnok 19 egymást követő szezonban aratott legalább egy győzelmet, ez új rekord.
Egy nagy tömegbaleset történt a futamon: a 87. körben az újraindításnál kilenc autó rongálódott meg, miután többen összegabalyodtak abban a pillanatban, hogy megjelent a zöld jelzés. Négyen estek ki ekkor, közöttük az élről induló Bell.
A jelenlegi formájában ez volt az utolsó verseny az Auto Club Speedway-en, ugyanis egy rövidebb ovállá alakítják át, emiatt a következő évben és talán az utána következőben sem lesz a bajnokság része.