Több Next Gen autónál is műszaki hibák merültek fel a szezonnyitón Busch Clash során, ez például az elején vezető Tyler Reddick versenyébe került.
A végül Joey Logano által megnyert szezonnyitó Busch Lite Clash sokáig úgy nézett ki, hogy Tyler Reddicknek állhat. Reddick vezetett is 51 kör erejéig Kyle Busch megelőzésével, azonban autója egyszer csak erőtlenül megállt a pályán. Az időzítés is érdekes volt: mindezt egy sárga zászlós periódus során, amit Ricky Stenhouse megforgása miatt rendeltek el.
Reddick egyébként nem akart senkire mutogatni, magára vállalta a felelősséget a kiesésért és az eldobott esetleges Clash-győzelemért. „Próbáltam valahogy melegíteni a gumikat, akkor történhetett a baj” – idézi fel a történteket Reddick. „Ez viszont nem sok jót ígér majd a későbbiekre. Ha belegondolok, hogy mennyi bokszkiállást teljesítünk egy évben, elég aggasztó, hogy így be tud esni a kuplung. Pech ez, persze, viszont inkább a Clash során, mint mondjuk pontot érő versenyen. Például a Daytona 500-on. Nagy kár, mert a csapat nagyszerű munkát végzett, és az autó is kiválóan működött. Jobban rajtoltunk, mint Kyle, és jól bántunk a forgalommal is. Nagy kár ezért, viszont tudjuk, hogy az én tevékenységem direktben okozta a műszaki hibát. Ebből pedig tudunk tanulni a későbbiekben.”
Denny Hamlin volt az első kieső a Clash során, nála is műszaki hiba volt a kiváltó ok. „Igen, műszaki hiba volt. Elszállt a szervónk, utána pedig irányíthatatlan volt az autónk. Ilyenek valószínűleg elő fognak még fordulni a szezon során. De ha ezek felmerülnek, ki tudjuk őket javítani. Sajnos most pont velem esett ez meg.”
Chase Briscoe és Ryan Preece szintén műszaki hiba miatt voltak kénytelenek feladni a versenyt. Briscoe autója gázadásnál adta meg magát, míg Preece-nek pont a fékezéssel voltak problémái a Clash során.