Egészen elképesztő körrekorddal, 1 perc alatt idővel ért körbe St. Petersburg pályáján Scott McLaughlin. Grosjean és Palou autót törtek.
Azok után, hogy tegnap este Romain Grosjean nyerte az első szabadedzést, a második jóval macerásabban alakult számára. A francia autót tört, ami miatt jóval kevesebbet tudott gyakorolni, mint amennyit valószínűleg szeretett volna. Grosjean végül csak 19. helyen zárt a 26 fős mezőnyben.
Romain Grosjean balesetébe ráadásul Takuma Sato is belekeveredett.
Early morning traffic jam at the @GPSTPETE.
The red flag is back out for an incident involving @RGrosjean and @TakumaSatoRacer.#INDYCAR // #FirestoneGP pic.twitter.com/TAHrDY8Mbs
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) February 26, 2022
Pontosan ugyanott járt pórul Álex Palou is, aki szintén odacsapta autóját. A nyolcas kanyarban Jimmie Johnson is megforgott, de ő megúszta lefulladással.
Palou balesete:
Turn 9 strikes again.
This time it’s for defending champion @AlexPalou, with a hard hit in the tricky @GPSTPETE corner.#INDYCAR // #FirestoneGP pic.twitter.com/i3rMMqqo0P
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) February 26, 2022
Az edzés során problémákkal szembesült többek között még Jack Harvey is, így rengeteg megszakítással tudott a mezőny csak gyakorolni. A legjobb időt végül Scott McLaughlin futotta, aki egészen elképesztő körrekorddal, egy perc alatti idővel zárt az élen. McLaughlin ideje 0:59.7342 volt, ezzel bő három tizedet adott a megint másodikként záró Colton Hertának.
A második edzés végeredménye:
Poz. | Versenyző | Csapat | Körök | Idő | Különbség | Átlagsebesség |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 21 | 59.734 | 108.481 | |||
2 | 23 | 1’00.085 | 0.350 | 107.847 | ||
3 | 17 | 1’00.085 | 0.351 | 107.847 | ||
4 | 19 | 1’00.107 | 0.373 | 107.807 | ||
5 | 20 | 1’00.160 | 0.425 | 107.713 | ||
6 | 14 | 1’00.210 | 0.476 | 107.623 | ||
7 | 22 | 1’00.236 | 0.502 | 107.576 | ||
8 | 18 | 1’00.240 | 0.506 | 107.569 | ||
9 | 19 | 1’00.333 | 0.599 | 107.403 | ||
10 | 18 | 1’00.376 | 0.642 | 107.327 | ||
11 | 20 | 1’00.382 | 0.647 | 107.317 | ||
12 | 14 | 1’00.386 | 0.651 | 107.310 | ||
13 | 20 | 1’00.391 | 0.656 | 107.301 | ||
14 | 22 | 1’00.391 | 0.657 | 107.299 | ||
15 | 20 | 1’00.439 | 0.704 | 107.216 | ||
16 | 20 | 1’00.458 | 0.724 | 107.181 | ||
17 | Dale Coyne Racing with HMD | 17 | 1’00.487 | 0.753 | 107.130 | |
18 | Juncos Hollinger Racing | 16 | 1’00.603 | 0.869 | 106.924 | |
19 | 12 | 1’00.754 | 1.020 | 106.659 | ||
20 | 17 | 1’00.797 | 1.062 | 106.584 | ||
21 | 18 | 1’00.820 | 1.086 | 106.543 | ||
22 | 19 | 1’01.328 | 1.594 | 105.660 | ||
23 | 12 | 1’01.359 | 1.624 | 105.608 | ||
24 | 10 | 1’01.365 | 1.630 | 105.598 | ||
25 | 14 | 1’01.884 | 2.150 | 104.711 | ||
26 | 19 | 1’02.132 | 2.398 | 104.293 |