hétfő, június 27, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIndyCarEllentétes hírek látnak napvilágot Pato O'Ward jövőjéről

Ellentétes hírek látnak napvilágot Pato O’Ward jövőjéről

- Hirdetés -

Pato O’Ward szerződése lejár az év végén? Vagy esetleg 2024 év végéig tart? Mindenesetre a mexikói az idei évre koncentrál.

Tegnap már megírtuk, hogy a Racernek tett nyilatkozatában Pato O’Ward meglepő kijelentést tett.

- Hirdetés -

Jelenleg szerződésben állok a McLarennel, de vannak olyan forgatókönyvek, amelyek szerint az idei szezon végén megváltozhat ez a helyzet” – mondta O’Ward.

Most, hogy a vasárnapi futamra visszatér de facto hazai pályájára, O’Ward fényes jövője hirtelen nagyon felhős lett.

- Hirdetés -

A McLaren SP Arrow-val 2024-ig szóló szerződése van, de a fiatal mexikói pilóta elismerte, hogy aktívan kutatja az álláspiacot – lényegében korlátozott szabadügynökként, aki más csapatoktól is kérhet ajánlatokat – de a McLaren opciós joggal rendelkezik szerződése felett.

Hogy egészen őszinte legyek, teljesen arra koncentrálok, amit most csinálok, vagyis vezetek, és megpróbálom a lehető legjobb szezont teljesíteni” – mondta a 22 éves O’Ward az Associated Pressnek, amikor szerdán a jövőjéről kérdezték.

A segítőim éppen azon dolgoznak, hogy rájöjjünk, miként fog kinézni a jövőm. Igen, nagyjából ennyit tudok most mondani.

Két teljes szezonja alatt O’Ward segített az Arrow McLaren SP programjának felemelkedésében.

A mexikói versenyző nem titkolt vágya, hogy a Forma-1-ben kössön ki, erre pedig a McLaren a legjobb állomás, hiszen nekik van mindkét szériában csapatuk.

Colton Herta szerződtetése persze mindent felborított. Bár O’Ward jó barátja Hertának, vajon ez állhat a nagy pálfordulás hátterében?

Még nagyon korai bármit is mondani az egész helyzetről. Nem akarok hazudni. Sem igent, sem nemet mondani. Majd meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok. Szerintem még túl korán van a szezonban ahhoz, hogy igazán lássuk, mi történik” – válaszolta sejtelmesen O’Ward.

A csapat cáfol

Brown persze imádja IndyCaros versenyzőjét, és a szívén viseli a sorsát. Azt azonban elmondta, hogy semmiképp nem tenné tönkre a tengerentúli csapatát a Forma-1 érdekében.

Amit egyáltalán nem fogunk tenni, az az IndyCar-csapat veszélyeztetése” – mondta Brown St. Pete-ben. “Soha nem vinném Patót az IndyCarból az F1-be anélkül, hogy ne lenne egy nagyszerű helyettese, mert az IndyCar ugyanolyan fontos, mint az Extreme E, mint a Forma-1. Ez nem szimplán a Forma-1 előszobája.

Taylor Kiel, az IndyCar-csapat elnöke és O’Ward versenynapi stratégája szerdán azt mondta, hogy át fogják vészelni a konfliktust.

Ez egy apróság” – jelentette ki Kiel. “A külső zaj, a pletykák, minden, ami az ilyen helyzeteket körülveszi… nos ez a sport velejárója.

Rajtunk múlik, hogy rendet tegyünk a saját házunk táján, ha híreket kell közölni, akkor azok tőlünk fognak érkezni.

- Advertisement -
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss