Beváltak az új GTP-osztály BoP módosításai, visszafogták a Daytonában messze a mezőny előtt járó Acurát, és az egész első sort egy másik gyártó bérelte ki.
A japán gyártó autói „csak” a harmadik-ötödik helyet szerezték meg az időmérőn, a két Cadillac előzte meg őket. A pole-t érő időt a #31-as autó pilótája, Pipo Derani autózta, ezzel két tizeddel előzte meg a világbajnokságban (WEC) részt vevő Cadillac-et. Ideje pedig mindössze 8 tizeddel maradt el a WEC-mezőny legjobb idejétől (Ferrari).
„Daytonában még egy kicsit le voltunk maradva a többiektől, de keményen dolgoztunk az Action Express Racingnél a Chip Ganassi Racinggel és a Cadillac-kel karöltve. Szerintem alapvetően fekszik nekünk ez a pálya, de az új szabályokkal nem lehet tudni.” – latolgatta az esélyeket Derani.
„Most úgy tűnik, versenyképesebbek vagyunk, mint Daytonában, az időmérőn elért egy-kettő megmutatta, elérhető, amit szeretnénk.”
Sébastien Bourdais indulhat még az első sorból, a két Acurát pedig egy Porsche is elválasztotta. A BMW még mindig a mezőny végén végzett, de csak egy másodperccel maradtak el a legjobb időtől, ami javulást jelent nekik.
Az időmérő edzésen most is összetört egy Porsche, ezúttal Matt Campbell találta el az első kanyar belső ívén lévő falat.
Az LMP2-es mezőnyben a Corvette-pilóta Ben Keating volt a leggyorsabb, eggyel lejjebb Glenn van Berlo aratta le a babérokat.
A GT-mezőnyben tavalyi győztes Corvette-legénység, Antonio Garcia révén indulhat az első helyről, őt követi még két Pro autó, majd a leggyorsabb GTD (Am) autó, Kyle Marcelli Acurája.