A hétfői napon az IMSA hivatalos tesztjén volt először egyben az új élkategória mind a négy gyártója. Az LMP2-es mezőny címvédője pedig nem semmi bejelentést tett…
A Porsche felfedte az ütőkártyáit?
A Porsche már három nappal a többiek előtt, szombaton Daytonában volt, így lépéselőnyben vannak a többi LMDh gyártóval szemben. Bár 10 gyári pilótát neveztek meg, csak hat pilótával voltak jelen, ebből lehet következtetni a majdani felállásra.
A DailySportsCar riportja szerint Dane Cameron, Michael Christensen, és a Le Mans-i győztes Nick Tandy, valamint a tavalyi verseny GTD Pro kategóriás győztesei, Felipe Nasr, Mathieu Jaminet és Matt Campbell tartózkodik a helyszínen.
A GTP kategóriában rajtuk kívül már csak a BMW adós a pontos felállással. Ők ugyan bejelentették a teljes szezonos pilótáikat és három másik versenyzőt, azt azonban nem, hogy ki csatlakozik majd az Eng-Farfus, illetve a de Phillippi-Yelloly pároshoz.
A Porsche helyett LMP3-mal kényszerül indulni az első ügyfélcsapatük
Még nem mindenki véglegesítette a festését
A héten a Meyer Shank Racing mutatta be az LMDh autójuk végleges színeit, és elvileg a Porsche és a BMW sem változtat majd az eddig bemutatott kinézethez képest.
Az Acura második csapata, a Wayne Taylor Racing sima fekete festéssel lépett pályára. A Cadillac pedig a korábbi, ideiglenes színekkel jelent meg a helyszínen.
Két Indy sztár is lesz az LMP2-es bajnoknál
A Tower Motorsports tavaly a csapatfőnök John Faranóval egyéni bajnok lett, idén pedig a 18 éves barbadosi Kyffin Simpson csatlakozik majd hozzá az Endurance Cup versenyein. A tavalyi másik pilótájuk, Louis Délétraz a Wayne Taylor Racingnél kapott lehetőséget.
Nem lesznek hiányában a sztároknak így sem, hiszen a Team Penske két IndyCar pilótája, Josef Newgarden és Scott McLaughlin is bemutatkozik majd velük az LMP2-es mezőnyben. Utóbbi már Bathurstben teljesített pár hosszútávú versenyt, jóbarátja pedig elmondása szerint bakancslistás tételt pipálhat ki ezzel.
Korábbi F1-es pilóták is indulnak a megfelezett Daytonai 24 óráson