500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
2023. március 29. szerda, 04:43 Login
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelmi elvek
  • Szerzői jogok
500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
500 Miles500 Miles
Home » Earl Bamber: Majdnem rajtam ment el a győzelem
IMSA

Earl Bamber: Majdnem rajtam ment el a győzelem

András RoosÍrta András Roos2022. március 21.2 perc
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
#02: Cadillac Racing, Cadillac DPi, DPi: Earl Bamber, Alex Lynn, Neel Jani and Chip Ganassi.
Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA
Megosztás
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Bamber elárulta, két hibája után megfogadta magának, hogy nem fogja elveszíteni a győzelmet az IMSA sorozat második fordulójában.

Ganassi Racing Cadillac 02-es autója alig több mint egy órával a Sebringi 12 órás vége előtt egy áthajtásos büntetés következtében visszaesett a második helyre.

„Az áthajtásos után azt mondtam magamnak, hogy semmiképpen sem veszíthetem el a győzelmet” – mondta Bamber az Autosportnak.

„Elkaptam az 5-ös Cadillacet, visszatértem az élre, majd három kanyarral később megtörtént az incidens a Ferrarival, és megpördültem.”

„Ma a két etap alatt egyszer a legjobb, egyszer pedig a legrosszabb vezetésemet mutattam be.”

„Őszintén szólva nagyon bosszús vagyok, mert 30 vagy 35 másodperccel kellett volna nyernünk – megnehezítettem magamnak az életet.”

Bamber a verseny kilencedik órájában a tört az élre 02-es Cadillac DPi-V.R-rel, miután átvette az autót Neel Janitól, aki Kevin Magnussen késői cseréjeként érkezett, miután a dán visszatért a Forma-1-be a Haasnál.

A trió harmadik tagja, Alex Lynn 25 másodperces előnnyel adta vissza a 02-es Caddy-t Bambernek, aki így futott neki a hajrának.

Ez az előny azonban gyorsan szertefoszlott, amikor Bamber a boxkiállása utáni 3. kanyarban AWA Duqueine LMP3-as autójával ütközött, ami az áthajtásos büntetést eredményezte.

„Arra számítottam, hogy jobban le fog lassulni, de jó tempót vitt a kanyarba, és pont ott volt az apexnél” – magyarázta Bamber. „Az én hibám volt.”

Bamber a büntetés letöltése után közel öt másodperces hátránnyal tért vissza a pályára a JDC-Miller Caddyvel versenyző Richard Westbrookkal szemben, de hat kör alatt behozta a lemaradást.

Bamber tempója zseniális volt, de sok hibája miatt veszélybe sodorta csapata győzelmét
Bamber tempója zseniális volt, de sok hibája miatt veszélybe sodorta csapata győzelmét Fotó: LAT Images Courtesy of IMSA

Csőstül jön a baj

A 10-es kanyarban megelőzte a britet, majd a 16-os kanyarban a GT Daytona osztály AF Corse Ferrari 488 GTE Evo-jával találkozott, és megpördült.

„Azt hittem, hogy már nincs mellettem: Hagytam egy rést, de nyilvánvalóan nem volt elég” – mondta Bamber. „Szerencsénk volt, hogy nem sérültünk meg, de ha ilyen jó autód van, könnyű visszajönni.”

A győztes Cadillac hat másodperces hátránnyal indult újra a JDC-Miller autójával szemben, de hat körön belül újra az élre állt, miután Westbrook a 16-os kanyarban lelassult a lekörözöttek mögött.

Bamber a boxkiállások utolsó köre után is megtartotta a vezetést, de a JDC-Miller autóját átvevő Tristan Vautier tartotta vele a tempót a végééig.

A francia rövid időre három másodpercen belülre került a vezetőhöz képest, végül azonban Bamber újra felgyorsított, és megnyugtató 6,4 másodperces előnnyel szelte át a kockás zászlót.

Alex Lynn Cadillac Racing 02 Chip Ganassi Racing Earl Bamber Neel Jani Sebringi 12 órás
Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email

Hozzászólások lezárva.

Facebook Twitter Instagram
© 2023 500miles.hu

Kezdj gépelni és nyomj Enter-t a kereséshez. Kilépéshez nyomd meg az Esc billentyűt.

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Elfelejtetted jelszavad?