Ellentétes egymáshoz képest az IndyCar kétféle fejlesztése: míg a pályán már köröznek az új IndyCar motorjai, addig a digitális porondon közel sem állnak olyan jól a bajnokság ügyei.
Valamit nem fednek fel az új motorokról
Újabb tesztet teljesített az IndyCar két motorgyártója, a Honda és a Chevrolet indianapolisi GP-vonalvezetésen. A kétnapos teszttel még egy lépéssel közelebb került a sorozat a hibrid rendszerekre való átálláshoz.
Scott Dixon (Honda) és Will Power (Chevrolet) vezették az esőben a két autót, és közel 600 kört teljesítettek. A tesztről ennél sokkal többet azonban nem tudni, mind a gyártók, mind az IndyCar képviselői titkolóztak a gyakorlással kapcsolatban. Annyit árultak el, hogy nem a hibrid rendszert tesztelték, hanem a motor más, 2024-es alkatrészeit.
A teljes jövő évi rendszert vélhetően ugyanazon a helyszínen rendezik majd, a motorsport.com szerint júniusban, Road America után.
Nem lesz a közönségé egy 20 éve késő projekt sem
Legutóbb 2004-ben, tehát közel két évtizede hozták ki az utolsó IndyCar játékot, azóta csak más szimulátorokban jelent meg a bajnokság. Emiatt igen nagy várakozás övezi a Motorsport Games által idei évre tervezett programot, ami miatt az IndyCar az iRacinggel is szakított.
Nagy a felháborodás az IndyCarban, neves versenyzők is felszólaltak
A cég anyagi helyzete azonban nem túl rózsás, elmondásuk szerint már idén csődbe mehetnek, így hiába folyik a játék fejlesztése, könnyen az egész a kukában köthet ki. A vezérigazgató szerint idén még nem lesz kész a program, mert a többi sorozat – eddig folyamatosan frissülő – játékaival felérő élményt szeretnének nyújtani.
Az IndyCar tudomásul vette a helyzetet, de még nem hoztak döntést az ügyben.