Jenson Button és Callum Ilott is egy Porsche volánja mögött vág neki az Endurance Világbajnokság jövő évi szezonjának, és így a Le Mans-i 24 órás versenynek is. Mindkét pilóta a Hertz Team JOTA színeit fogja képviselni, de nem ugyanabban az autóban kapnak majd helyet.
Mostanra teljes pilótafelállását bejelentette a Hertz Team JOTA az Endurance Világbajnokság (WEC) következő idényére, amelyben a brit csapat két Porschét fog indítani a hiperautó kategóriában. Mindkét 963 legénységének tagjai között találkozhatunk ismerős nevekkel
A 38-as rajtszámú autóban fog ülni Jenson Button, a 2009-es Forma—1-es világbajnok mellett Philip Hanson és Oliver Rasmussen kapott helyet. Az angol pilóta – aki idén három futamon a Cup Seriesben is elindult – 2018-ban már bemutatkozott a WEC mezőnyében, az SMP Racing LMP1-es kategóriájú autójával négy versenyen állt rajthoz. Button a Le Mans-i fordulóban debütált a Forma—1-ben három szezont lehúzó Vitalij Petrov csapattársaként, azonban az orosz zászló alatt futó egység nem tudta befejezni a franciaországi viadalt. Ezt követően Silverstone-ban is kiestek, viszont Fujiban a negyedik, Sanghajban pedig az előkelő harmadik helyet szerezték meg.
Ezt követően öt évet kellett arra várni, hogy Button visszatérjen a legendás helyszínre, idén Jimmie Johnson és Mike Rockenfeller társaságában az átalakított NASCAR-autóval körözhetett a pályán. A 43 éves pilóta 2023-ban éles körülmények között is kipróbálta magát hosszútávú futamon, a JDC–Miller MotorSports Porschéjének egyik pilótájaként az ötödik helyet hozta el az atlantai Petit Le Mans-ról. Részben a WEC-re való gyakorlását szolgálhatja az is, hogy a januári Daytonai 24 óráson is rajthoz fog állni.
Jövőre a JOTA 12-es számú autójával versenyez Callum Illot, aki Norman Nato és Will Stevens társaságában vonulhat majd a csatatérre. Illot korábban több hosszútávú versenyen indult, jellemzően GT-autóval, és már egy nagy sikert is aratott ezen a téren. A 25 éves versenyző 2021-ben kategóriája harmadik helyén végzett csapatával a Le Mans-i 24 óráson, egy Iron Lynx által felkészített Ferrari 488-cal. A brit pilótára már nagyon ráfért a bejelentés jó híre, hiszen nem túl szép körülmények között vált el a Juncos Hollinger Racingtől, attól az istállótól, amelynél az elmúlt két szezonban az IndyCarban versenyezett. Az argentin háttérrel (is) rendelkező alakulatnál – amelynek szurkolói halálosan megfenyegették az idény egy pontján – Romain Grosjean fogja váltani.
Baklövés vagy megfelelő húzás? – Grosjean legújabb lépésének előnyei és hátrányai