Egyre több a mozgolódás a Hypercar márkák körül: az Isotta Fraschini megnevezte partnereit, a De Tomaso kijött az „utcai verzióval”, a Lamborghini pedig már nyilvánosságra is hozott egy kis részletet is…
Isotta… bármi is legyen belőle, egyre komolyabb
Bár elsőre komolytalannak tűnik egy több évtizede gépészeti alkatrészeket gyártó cégtől, hogy záros határidővel Hypercart építsenek és induljanak Le Mans-ban, az olaszok egyre többször bizonygatják, hogy tényleg komolyan gondolják a dolgot.
Először fél éve lehetett hallani róla, hogy gondolkoznak egy hasonló programon, míg a többi gyártó évekkel előre jelentkezett csak be. Azt elismerték, hogy az évnyitóra nem készülnek el, de a Le Mans-t megelőző versenyen Spában indulnának el először.
A Michelotto tervezi és építi majd járművet. A projekt egyelőre a Tipo 6 LMH-C nevet viseli, és turbós, 3 literes V6-os motor lesz majd az autó szíve. Hibrid technológiával üzemel majd, ami a DailySportsCar szerint igencsak hasonlít az LMDh autók közös egységére. Ugyanúgy a Bosch szolgáltatja majd az elektronikát, a Williams az akkumulátort, valamint az Xtrac a váltót (ők a Ferrarinak is beszállítanak).
View this post on Instagram
De Tomaso: ez már az lenne?
Friss a hír, hogy ők is a Hypercar kategóriába vágynak, eddig azonban úgy tűnt, egy többéves modell, a P72 lehet a versenyautó alapja. Most azonban bemutatták a sokkal komolyabban kinéző P900-at…
Hogy valóban ez kerül majd a versenypályára, vagy sem, azt még meglátjuk. Mindenesetre a De Tomaso ezzel megerősítette, milyen formavilágra számíthatunk majd.
View this post on Instagram
A Lamborghini már biztosan jön, de csak jövőre, viszont…
Már egy pillanatra fellebbentették a fátylat a készülő modellről, ami szintén „csemege a szemnek”…
View this post on Instagram