Több változás is történt a Porsche háza-táján nemrégiben az alábbi valószínűleg az, amiről eddig a legkevesebbet lehetett hallani.
Ugyan az F1-be végül partnercsapat híján nem lépnek be, a Porsche annál inkább aktív részese a sportautós mezőnynek. Az új, Hypercar/GTP kategóriába ők gyártották le a legtöbb autót (eddig 4-et), és először bocsátanak ügyfélcsapatok számára is autót az eddigi kilenc gyártóból.
A tervek szerint 8 autójuk lesz ezzel az Endurance Világbajnokság (WEC) és az IMSA mezőnyében, az első év végén, amikor érvénybe léptek az LMDh szabályok. Le Mans-ban is rekordszámú négy autóval lesznek ott, szám szerint néggyel.
A tesztelési folyamat során Weissachban járatták be az új autót, de talán még híresebb a Porsche lipcsei tesztpályája, legalábbis itt Európában.
Korábban kiemelték, hogy a gyári csapatukat két külön részre osztják majd, az európai és észak-amerikai részlegre. Ezt a pályák számával is lekövetik majd, Los Angeles mellett ugyanis elkészült a Porsche North America központja melletti, atlantai pályájuk is.
View this post on Instagram
A Porsche két autója legutóbb Sebringben indult a híres 12 órás versenyen, és bár esélyesnek tűntek a győzelemre, mindkét autójuk a futam végén kiesett, önhibájukon kívülről.