Első sorból rajtolhatott és a győzelemhez is közel járt Erik Jones Fontanában. A 43-as autó rég nem járt ilyen magasságokban.
Richard Petty révén a 43-as egy legendás szám a NASCAR Cup Series történetében. Az autó a Petty GMS Motorsports jóvoltából ráadásul mind a mai napig ott van a mezőnyben, most éppen Erik Jones vezeti. Hétvégén ráadásul mindezt kiválóan tette. Az első sorból rajtolhatott, a végén pedig harmadikként intették le. Előbbi még 2013-ban fordult elő utoljára még Aric Almirola révén, a talladegai futamon, és versenyeredmény se sok jobb született vele az elmúlt években.
A korábban generációs tehetségnek kikiáltott Erik Jones már a szezonnyitón, Daytonában is jól ment, akkor ezt nem sikerült jó eredményre váltania. Most az erős tempó jó eredménnyel is párosult. Ez egyébként Jones első top 5-ös helyezése a 2020 őszi Charlotte-i futam óta.
Korábban a 43-as autó, vezethette azt akárki, évek óta nem tudott már nyerni. Almirola 2014-es nyári daytonai sikere óta pedig a szuperspeedwayeket leszámítva még az esélyük se nagyon volt meg a futamgyőzelemre. Jones most nem sokkal a vége előtt még vezetni is tudott, ekkor a nagy esélyesek, mint például a Hendrick-versenyzők, messze voltak tőle. Végül aztán Larson (és Austin Dillon) bedarálták, így lett harmadik.
Egy kicsit más sárga zászlós végkimenetelekkel akár Jones is befuthatott volna első helyen. Ez végül nem jött össze, de így is ő vezette az úgynevezett esélytelenek különítményét. Nagyot ment egyébként Daniel Suárez is, a mexikóit végül negyedikként intették le.