Egészen elképesztő körrekorddal, 1 perc alatt idővel ért körbe St. Petersburg pályáján Scott McLaughlin. Grosjean és Palou autót törtek.
Azok után, hogy tegnap este Romain Grosjean nyerte az első szabadedzést, a második jóval macerásabban alakult számára. A francia autót tört, ami miatt jóval kevesebbet tudott gyakorolni, mint amennyit valószínűleg szeretett volna. Grosjean végül csak 19. helyen zárt a 26 fős mezőnyben.
Romain Grosjean balesetébe ráadásul Takuma Sato is belekeveredett.
Early morning traffic jam at the @GPSTPETE.
The red flag is back out for an incident involving @RGrosjean and @TakumaSatoRacer.#INDYCAR // #FirestoneGP pic.twitter.com/TAHrDY8Mbs
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) February 26, 2022
Pontosan ugyanott járt pórul Álex Palou is, aki szintén odacsapta autóját. A nyolcas kanyarban Jimmie Johnson is megforgott, de ő megúszta lefulladással.
Palou balesete:
Turn 9 strikes again.
This time it’s for defending champion @AlexPalou, with a hard hit in the tricky @GPSTPETE corner.#INDYCAR // #FirestoneGP pic.twitter.com/i3rMMqqo0P
— NTT INDYCAR SERIES (@IndyCar) February 26, 2022
Az edzés során problémákkal szembesült többek között még Jack Harvey is, így rengeteg megszakítással tudott a mezőny csak gyakorolni. A legjobb időt végül Scott McLaughlin futotta, aki egészen elképesztő körrekorddal, egy perc alatti idővel zárt az élen. McLaughlin ideje 0:59.7342 volt, ezzel bő három tizedet adott a megint másodikként záró Colton Hertának.
A második edzés végeredménye:
Poz. | Versenyző | Csapat | Körök | Idő | Különbség | Átlagsebesség |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | Scott McLaughlin | Team Penske | 21 | 59.734 | 108.481 | |
2 | Colton Herta | Andretti Autosport | 23 | 1’00.085 | 0.350 | 107.847 |
3 | Simon Pagenaud | Meyer Shank Racing | 17 | 1’00.085 | 0.351 | 107.847 |
4 | Alexander Rossi | Andretti Autosport | 19 | 1’00.107 | 0.373 | 107.807 |
5 | Will Power | Team Penske | 20 | 1’00.160 | 0.425 | 107.713 |
6 | Rinus VeeKay | Ed Carpenter Racing | 14 | 1’00.210 | 0.476 | 107.623 |
7 | Álex Palou | Chip Ganassi Racing | 22 | 1’00.236 | 0.502 | 107.576 |
8 | Kyle Kirkwood | A.J. Foyt Enterprises | 18 | 1’00.240 | 0.506 | 107.569 |
9 | Pato O’Ward | Arrow McLaren SP | 19 | 1’00.333 | 0.599 | 107.403 |
10 | Felix Rosenqvist | Arrow McLaren SP | 18 | 1’00.376 | 0.642 | 107.327 |
11 | Conor Daly | Ed Carpenter Racing | 20 | 1’00.382 | 0.647 | 107.317 |
12 | Hélio Castroneves | Meyer Shank Racing | 14 | 1’00.386 | 0.651 | 107.310 |
13 | Marcus Ericsson | Chip Ganassi Racing | 20 | 1’00.391 | 0.656 | 107.301 |
14 | Josef Newgarden | Team Penske | 22 | 1’00.391 | 0.657 | 107.299 |
15 | Devlin DeFrancesco | Andretti Autosport | 20 | 1’00.439 | 0.704 | 107.216 |
16 | Christian Lundgaard | Rahal Letterman Lanigan Racing | 20 | 1’00.458 | 0.724 | 107.181 |
17 | David Malukas | Dale Coyne Racing with HMD | 17 | 1’00.487 | 0.753 | 107.130 |
18 | Callum Ilott | Juncos Hollinger Racing | 16 | 1’00.603 | 0.869 | 106.924 |
19 | Romain Grosjean | Andretti Autosport | 12 | 1’00.754 | 1.020 | 106.659 |
20 | Scott Dixon | Chip Ganassi Racing | 17 | 1’00.797 | 1.062 | 106.584 |
21 | Dalton Kellett | A.J. Foyt Enterprises | 18 | 1’00.820 | 1.086 | 106.543 |
22 | Graham Rahal | Rahal Letterman Lanigan Racing | 19 | 1’01.328 | 1.594 | 105.660 |
23 | Takuma Sato | Dale Coyne Racing | 12 | 1’01.359 | 1.624 | 105.608 |
24 | Jack Harvey | Rahal Letterman Lanigan Racing | 10 | 1’01.365 | 1.630 | 105.598 |
25 | Jimmie Johnson | Chip Ganassi Racing | 14 | 1’01.884 | 2.150 | 104.711 |
26 | Tatiana Calderón | A.J. Foyt Enterprises | 19 | 1’02.132 | 2.398 | 104.293 |