Több esélyes is volt a futamgyőzelemre, az IndyCar bajnoki címének toronymagas esélyese azonban Mid-Ohióban is győzni tudott.
Karrierje legnagyobb balesetét szenvedte el az Indy 500 korábbi győztese
Colton Herta sorozatban második pole-jának köszönhetően indulhatott az élről, míg mellőle nagy meglepetésre az Indy 500-on még szenvedő Graham Rahal indulhatott. Ők ketten vezették is a versenyt az első kiállásokig, amikor a lágy gumikon alávágást végrehajtó Álex Palou elment mellettük.
A McLaren sztárja, Pato O’Ward eközben csak a mezőny végéről rajtolhatott, de az első etap az ő felzárkózásáról szólt, alternatív stratégiáján lőtávolba ért az éllovasokhoz képest.
A bajnokság második helyezettje, Marcus Ericcson már az első körben kiesett, miután rácsúszott honfitársára, Felix Rosenqvistre, és látványosan megreptette. A McLaren pilótája tovább tudott menni, de csak körhátrányban ért célba.
Palou a harmadik helyért csatázva pördítette meg Kyle Kirkwoodot, aki végül csak a 17. helyen ért célba.
A második kiállásnál azonban felborult a sorrend, ugyanis Herta gyorshajtásért áthajtásos büntetést kapott, míg Rahal egy elrontott kerékcsere miatt visszaesett. Így Palou legközelebbi kihívója a még kiállással tartozó O’Ward lett.
Illetve ez nem teljesen igaz, ugyanis egy elég parázs csatát vívott Benjamin Pedersennel. A körhátrányban lévő pilóta megküzdött a lekörözés ellen, ami a szabályoknak ugyan nem mond ellent, de 5 másodperccel feltartóztatni a mezőny elejét nem igazán sportszerű.
Scott Dixon ért be a második helyen Will Power, és a Rahal Letterman Lanigan Racing jó formáját igazoló Christian Lundgaard előtt. David Malukas idei egyik legjobb eredményét autózta a hatodik hellyel, míg a verseny főszereplői közül Rahal és O’Ward végzett mögötte.