Egyre több kötelezettséget vállal magára Romain Grosjean az IndyCaron kívül is, ezért válaszolt a feltevésre, miszerint visszalépne a teljes szezontól a Lamborghinivel kötött gyári szerződése miatt.
Romain Grosjean azután sem unatkozik, hogy kikerült az F1-ből: az IndyCarban talált ugyanis új otthonra. Amellett is vannak teendői, hiszen e-Sport csapatot vezet (emellett a Motorsport Games nagykövete is), valamint a Praga sportrészlegénél is van jelképes szerepe.
Grosjean mintegy csakúgy mellesleg egy hypercart fejlesztett
Ha ez nem lenne elég, nemrég bejelentette, hogy csatlakozik a Lamborghini Hypercar programjához, ami már versenyzési lehetőséggel is járna. Grosjean eléggé ragaszkodna a Le Mans-i 24 óráson való részvételhez, így nekiszegezték a kérdést, vajon az IndyCar ellenében is így tenne-e.
Idén bemelegítésként Grosjean az olasz márka GT3-as autójával áll rajthoz az IMSA hosszabb versenyein (Daytona, Sebring, Watkins Glen és Petit Le Mans), de már a jövő évi terveket is tisztázták.
„Idén eddig teljesítettem Daytonát [4. helyen értek célba a GTD Pro kategóriában], Sebringben is indulni fogok, és valószínűleg a Petit Le Mans-on is. Jövőre ugyanez a terv, plusz még a Le Mans-i 24 órás.”
A Lamborghini még nem erősítette meg, melyik gyári pilóták vezetik majd az autót, annyit azonban lehet tudni, egy autóval vesznek majd részt az Endurance Világbajnokságon (WEC), illetve az IMSA hosszútávú versenyein (Endurance Cup). Le Mans-ra azonban valószínű, hogy mindkét autójukat nevezik majd 2024-ben.
Eddig egy páros (Mirko Bortolotti és Andrea Caldarelli), aki biztosan vezetni fogja a készülő LMDh autót a tesztprogram részeiként. Rajtuk kívül Grosjean, a korábbi F2-es pilóta Leonardo Pulcini, a GT-veterán Franck Perera, Marco Mapelli, Sandy Mitchell és a fiatal Jordan Pepper jöhet szóba mint gyári pilóta.
Grosjean azonban röviden lezárta a témát, amikor megkérdezték, az IndyCar elsődleges-e a Le Mans-i indulással szemben is: „Igen.”