hétfő, június 27, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapUncategorizedLezajlott a második edzés Sebringben, továbbra is gyors a Cadillac

Lezajlott a második edzés Sebringben, továbbra is gyors a Cadillac

- Hirdetés -

Ryan Hunter-Reay is gyors volt a Ganassi Cadilaccel, de végül Pipo Derani vitte el a Sebringi 12 órás második edzését.

A Sebringi 12 órás második szabadedzésének elején úgy tűnt, hogy a Chip Ganassi Racing Cadillacjei ismét az élre állnak, hiszen Ryan Hunter-Reay lett a harmadik pilóta a 01-es autóval, aki elképesztően gyors kört tudott futni – írja a Racer.

- Hirdetés -

Azonban a Pro-Am autók elhagyták a pályát az edzés utolsó 15 percére, és csak a DPi és GTD Pro autók maradtak a pályán, így a mezőny többi tagja felváltva gyors köröket futott.

Ricky Taylor a Wayne Taylor Racing 10-es számú Acurájával az élre ugrott – és nem sokkal később megpördült. Ezután Alex Lynn – aki az első edzés nagy részét a pálya szélén töltötte, hogy Neel Jani akklimatizálódni tudjon az autóhoz – ugrott az élre.

- Hirdetés -

A végére azonban Pipo Derani a 31-es számú Action Express Racing Cadillacben az első pilóta volt, aki a hőségben bekerült 1 perc 46 másodperc alá, és végül 1:45,750-el megnyerte az edzést.

Mike Rockenfeller – aki egyedül tesztelte a 48-as rajtszámú AXR Cadillacet, mivel csapattársai, Kamui Kobayashi és Jose Maria Lopez nem ülhetnek be az autóba a holnapi 1000 mérföldes Sebringi Világbajnokság futama előtt – lett a második, 1:46,126-os idejével.

Lynn végül harmadik lett, 0,162 másodperccel Rockenfeller mögött. A 60-as rajtszámú Meyer Shank Racing Acura kihagyta az edzést, mivel a csapat motort cserélt.

A Lamborghini Daytona után Sebringben is gyors

A GTD Pro kategóriában a Lamborghini ugrott az élre, Mirko Bortolotti a 63-as rajtszámú TR3 Racing Huracannal 2:00,861-es tempót diktált.

A BMW Team RLL azonban továbbra is erősnek tűnt, Philipp Eng kevesebb mint egy tizedmásodperccel maradt el Bortolotti idejétől a 24-es számú M4-essel.

Davide Rigon a 62-es rajtszámú Risi Competition Ferrari 488-assal szintén gyors kört futott, így ő lett a harmadik.

A 97-es rajtszámú WeatherTech Racing Mercedes-AMG nem jött ki a pályára, miután a reggeli edzés elején egy ismeretlen szivárgás miatt a garázsba került, és a problémát a második edzésre sem sikerült megoldani.

Az LMP2-ben ismét a 8-as számú Tower Motorsport ORECA állt az élre, ezúttal Rui Pinto de Andrade kezében, aki 1:49,654-es időt autózott.

A PR1 Mathiasen Motorsport ORECA 52-es rajtszámú ORECA is jól ment, Mikkel Jensen 0,235 másodperccel volt lassabb de Andrade-nél.

Ezzel a 81-es számú DragonSpeed ORECA a harmadik helyre szorult a délelőtti második helyről, Sebastian Montoyával a volán mögött.

Cameron Shields volt a leggyorsabb az LMP3-ban, aki a 38-as rajtszámú Performance Tech Motorsports Ligier-t 1:57,586-os idővel repítette az élre.

A GTD osztályban is jól mentek a BMW-k, itt a Paul Miller Racing BMW M4 GT3-asa volt a leggyorsabb, 2:01,123-as idővel.

A 2022-es Sebringi 12 órás második szabadedzésének végeredménye

- Advertisement -
SourceRacer
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss