szerda, április 24, 2024

TikTok csatornát indít a Hendrick Motorsports

Dátum:

Megosztás:

Néhány hete Jeff Gordon, a Hendrick Motorsport alelnöke azt sugallta, hogy nyitott az olyan dolgokra, mint a TikTok.

- Reklám -

A Gordon szerint szerint a sportág csak akkor tud fejlődni, ha halad a korral ezen a téren is.

- Reklám -

Úgy tűnik, hogy a csapat marketingesei nagyon figyeltek a Hendrick alelnökére, tekintettel a közelmúltbeli döntésükre.

A Hendrick Motorsports ugyanis bejelentette saját TikTok csatornáját. Az első epizód pedig az atlantai hétvégéről szól, a Hendrick versenyző Chase Elliott hazai pályájáról, aki öt futam után a szezonban is vezeti a pontversenyt.

@teamhendrick

Making our debut with the Georgia boy and points leader @Chase Elliott.

♬ On the Way – Ian Post

- Reklám -

A négyszeres NASCAR Cup Series bajnok valóban a sportág azon ikonjai közé tartozott, aki a stock car versenyzést a rajongók egy teljesen új generációjának mutatta be, különösen az Egyesült Államokban.

Szivárványos DuPont festése, a popkultúrában való megjelenései a rajongók fiatalabb generációjának beáramlását eredményezték.

És most, hogy versenyzőből a Hendrick Motorsport alelnökévé lépett elő, Jeff Gordon azt szeretné, ha versenyzői az ő nyomdokaiba lépnének, hogy segítsék magukat, a csapatukat, és ahogy ő is tette, a sportot.

Azt akarom, hogy a versenyzőink természetesek legyenek, és nem akarom, hogy olyanná váljanak, ami nem illik a személyiségükhöz. Bármiben is érzik jól magukat, azt akarom látni, hogy egy picit lépjenek ki komfortzónájukból” – mondta Gordon a Sports Business Journalnak adott interjújában.

Nos ilyen lehet a TikTok is, ami a fiatalok által használt egyik legnépszerűbb platform.

A TikTok egy rövid videomegosztó alkalmazás, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy 15 másodperces videókat készítsenek és osszanak meg bármilyen témában.

A TikTok alkalmazás népszerűsége indulása óta óriási mértékben növekszik. 2018 októberében ez volt az Apple Store legtöbbet letöltött fotó- és videóalkalmazása, világszerte.

Az alkalmazás állítólag több mint 500 millió havi aktív felhasználót gyűjtött össze, a legnépszerűbb ország az Egyesült Államok, ahol több mint 80 millió alkalommal töltötték le.