back to top
péntek, november 22, 2024

Mi lehet a Toyota NASCAR programjának jövője?

Dátum:

Megosztás:

- Reklám -

A Toyota jövője akár több autót is magában foglalhat, valamint Kyle Busch és Denny Hamlin életfogytig szóló szerződtetését.

- Reklám -

Mivel az M&M’s az idei szezon után elhagyja a Joe Gibbs Racinget és a NASCAR-t, Kyle Busch csapatának új szponzorra lesz szüksége.

- Reklám -

Bár a JGR soha nem hozza nyilvánosságra a versenyzői szerződéseket, egy új szponzorral kötött hosszú távú megállapodás valószínűleg tartalmazni fogja Busch szerződéshosszabbítását is, amely biztosítani fogja, hogy a szponzori szerződés teljes időtartamára a csapatnál maradjon.

David Wilson, a Toyota Racing Development elnöke a hétvégi Daytonai 24 óráson tett interjújában elmondta az NBC Sports riporterének, Nate Ryannek, hogy nem aggódik Busch és Hamlin státusza miatt.

- Reklám -

Kyle és Denny is a Joe Gibbs Racingnél szeretné befejezni a pályafutását. Azt hiszem, pragmatikusan gondolkodva ők is tudják, hogy nincs túl sok jobb lehetőség a NASCAR-ban” – nyilatkozta David Wilson az NBC Sportsnak.

Wilson elmondta, a csapat tulajdonosa, Joe Gibbs gőzerővel dolgozik a szponzorkeresésen.

Tudjátok, hogy ő hogyan van bekötve… Rajta van a dolgon. És máris van néhány izgalmas jelentkező. Rendben leszünk.

Jelenleg 6 autó versenyzik a Toyota kötelékében, a négy Joe Gibbs Racing gép (Kyle Busch, Denny Hamlin, Martin Truex Jr. és Christopher Bell), valamint a Hamlin által tulajdonolt 23XI, melyben Bubba Wallace és az újjonan érkező Kurt Busch versenyzik.

Wilson szerint a Next Gen autó megérkezésével tovább bővülhet a Toyota autóit használó csapatok száma.

Van egy meghatározott mennyiségű erőforrásunk, és ez a keret nem növekszik akkor, amikor új autókat kezdünk el felkészíteni” – mondta a Toyota Racing fejese.

Az előző generációs autóval megvolt az a kockázat, hogy túlságosan szétszórjuk ezeket az erőforrásokat. Szándékosan a minőséget helyeztük előtérbe a mennyiséggel szemben.

Ismétlem, ezzel az új autóval ezek az erőforrások tovább oszthatók, mert aerodinamikailag több korlátozás van.