Hiába rövidítette le az időjárás a chicagói versenyt, az utcai pályák meghívott specialistája, a Project91 versenyzője tudott nyerni.
1963 óta most először történt meg, hogy valaki első NASCAR-versenyén nyerni tudjon.
Az esőben többen is a gumifalban kötöttek ki a futam elején, a száradó pályán később viszont inkább a a pilóták közötti kontakt játszotta a főszerepet.
Sokáig Christopher Bell uralta az esős körülmények között kezdődő futamot, és az első két szakaszt meg is tudta nyerni, de utána egy hiba miatt visszaesett a mezőny végére.
Az austini verseny győztese, Tyler Reddick sem tudta hiba nélkül lehozni a versenyt, pedig ő is sokáig esélyes volt a futamgyőzelemre.
A harmadik helyről rajtoló Shane van Gisbergen végig az élmezőnyben haladt, és nem akadt össze senkivel.
Szemben a második versenyén induló Jenson Buttonnal, akit a boxutcába menet pöccintettek ki, miután a legjobb 10-ben haladt a verseny első felében.
A Red Bull pilótája több segítséget is kap a NASCAR-debütáláshoz
A legjobban Noah Gragson esett-kelt, többször is a falban kötött ki, de minden alkalommal visszatért a mezőnybe. Martin Truex Jr. a legutóbbi épített pályás verseny (Sonoma) győztese felvette vele a versenyt a negatív figyelem tekintetében, de így nem tudta felülmúlni őt.
Az utolsó szakaszt végül a sok sárga miatt meg kell rövidíteni, végül száz kör helyett csak 75 kör lett a versenytáv, hogy még sötétedés előtt be tudják fejezni a futamot.
A végén Justin Haley vezette fel az mezőnyt, és az Rájátszásért küzdő Chase Elliott követte. Azonban egyikük sem tudott mit kezdeni az új-zélandi pilótával, aki nemes egyszerűséggel áthámozta magát rajtuk.
Két körrel a vége előtt még így is kijött egy sárga, de van Gisbergen az újraindítást is jól kezelte, nem volt kérdés a győzelme. Ráadásul azzal az autóval tudott győzni, amivel korábban Kimi Räikkönen háromszor is rajthoz állt.