csütörtök, június 30, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
NASCAR - 🇺🇸 Road America
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
IMSA - 🇨🇦 Mosport
KezdőlapNASCARKét csapatot büntetett a NASCAR, a Fordosok viszont megúszták

Két csapatot büntetett a NASCAR, a Fordosok viszont megúszták

- Hirdetés -

A Kaulig Racing és a The Money Team Racing az elsők, akiket a központi kerékanya korszakban büntetéssel sújtott a NASCAR.

A NASCAR azonban nem büntette meg a Team Penske vagy az RFK Racing csapatát annak ellenére, hogy a Daytona 500 hétvégéjén mindkét csapattól elkobozták a kerekeket, miután felfedezték, hogy illegális módosításokat végeztek.

- Hirdetés -

A Kaulig 31-es, és a The Money Team 50-es autójának crew chiefjét, valamint mindkét csapat két-két csapattagját eltiltották a NASCAR Cup Series következő négy versenyétől.

A hétvégén mindkét autó problémákkal küszködött, Kaz Grala (50-es autó) teljesen elhagyta a jobb hátsó kerekét, míg Justin Haley (31-es autó) “csak” a jobb első gumijától szabadult meg.

- Hirdetés -

A Kaulig Racingnél Trent Owens (Justin Haley crew chiefje), Jacob Nelson (kerékcsere) és Marshall McFadden (emelős), a The Money Team Racingnél pedig Tony Eury Jr. (Kaz Grala crew chiefje), Chris Zima (emelős) és Aaron Powell (kerékcsere) lett felfüggesztve.

A Team Penske és az RFK Racing esetében több kereket is elkoboztak a két szervezettől, hogy a sorozat megvizsgálhassa a módosított csap- és vezetőfuratok, amelyek a gyanú szerint felgyorsították a kerékcsere folyamatát.

Bár a NASCAR úgy döntött, hogy nem bünteti meg a két csapatot, a Fontanába induló csapatoknak üzenetet küldött a kerékspecifikációk megváltoztatásáról.

A NASCAR ezen a héten találkozott a Next Gen beszállítóival és több versenycsapattal, hogy megvitassák a kerékspecifikációkat” – áll a sorozat közleményében.

A megbeszélést követően a NASCAR kisebb módosításokat eszközölt, hogy a csap- és vezetőfuratok méretének felső tűréshatárát megnövelje Fontanára.

A NASCAR a beszállítókkal és a versenycsapatokkal együtt újraértékeli a helyzetet, és a hétvégi futamot követően meghatározza a további lépéseket.

- Advertisement -
SourceRacer
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss