500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
2023. április 01. szombat, 00:13 Login
  • Impresszum
  • Médiaajánlat
  • Adatvédelmi elvek
  • Szerzői jogok
500 Miles500 Miles
  • F1
  • IndyCar
  • NASCAR
  • IMSA
  • Caution
  • E-mobility
  • Automobil
  • Podcast
Facebook Twitter Instagram
500 Miles500 Miles
Home » Byron szerint az eltérő stratégiák miatt lett csak harmadik
NASCAR

Byron szerint az eltérő stratégiák miatt lett csak harmadik

Módos JánosÍrta Módos János2022. április 5.2 perc
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp VKontakte Email
Byron
Fotó: Jared C. Tilton/Getty Images
Megosztás
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

William Byron az utolsó öt körben a harmadik helyre esett vissza Richmondban, mivel Denny Hamlin és Kevin Harvick frissebb gumikkal megelőzték őt.

A NASCAR Cup Series richmondi versenyének utolsó etapjában Byron a Rudy Fugle csapatfőnök által alkalmazott egykiállásos stratégia mellett próbálta óvni a gumikat, és menedzselni a tempóját Martin Truex Jr.-t, Kevin Harvickot és Denny Hamlint figyelve.

A másik fontos tényező a forgalom volt számára, sokan érkeztek friss abroncsokon körhátrányból és Byron szerint ez kizökkentette őt, különösen a kanyar kijáratoknál.

„Rendkívül oda kellett figyelnem a gázadásokra” – mondta Byron. „Csupán negyed gázt adtam, és amint megcsúsztam vagy elmelítettem a gumikat, vége volt a játéknak. Csak próbáltam tartani a tempót. Úgy gondoltam, hogy a lehető legjobb munkát végeztük, de  valahogy nem igazán jött ez össze.”

„A végén, amikor azt mondták, hogy csak a 19-essel (Truex) versenyzek, azt gondoltam, hogy oké, elkaptam őt, de a 4-es (Harvick) és a 11-es (Hamlin) mintha más bolygón lett volna.”

Ez nem egy szeszélyből hozott döntés volt, vagy azért, mert a csapatnak már van egy győzelme ebben a szezonban. Fugle elmondta, hogy minden az előzések és a verseny alakulása szerint változik.

„Az autónk nem volt jó abban, hogy megelőzzük a többieket, ezért úgy gondoltuk, hogy ha minél tovább tiszta levegőben tudunk autózni, az lesz a legjobb számunkra. A 90 kör alatt körülbelül másfél másodperccel maradtunk le a győzelemről.”

„Ez csak menet közben alakul ki” – mondta Fugle. „A tempónk 60 körön keresztül nagyon jó volt, és azt gondoltam, kizárt, hogy a 11-es képes lesz erre, de még soha nem mentünk 90 körig. Az utolsó 30 körben egyszerűen gyorsabban estünk vissza, mint kellett volna, sajnos.„

Hendrick Motorsport Richmond Raceway Rudy Fugle William Byron
Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr WhatsApp Email

Hozzászólások lezárva.

Facebook Twitter Instagram
© 2023 500miles.hu

Kezdj gépelni és nyomj Enter-t a kereséshez. Kilépéshez nyomd meg az Esc billentyűt.

Sign In or Register

Welcome Back!

Login to your account below.

Elfelejtetted jelszavad?