csütörtök, június 30, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
NASCAR - 🇺🇸 Road America
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
IMSA - 🇨🇦 Mosport
KezdőlapNASCARByron szerint az eltérő stratégiák miatt lett csak harmadik

Byron szerint az eltérő stratégiák miatt lett csak harmadik

- Hirdetés -

William Byron az utolsó öt körben a harmadik helyre esett vissza Richmondban, mivel Denny Hamlin és Kevin Harvick frissebb gumikkal megelőzték őt.

A NASCAR Cup Series richmondi versenyének utolsó etapjában Byron a Rudy Fugle csapatfőnök által alkalmazott egykiállásos stratégia mellett próbálta óvni a gumikat, és menedzselni a tempóját Martin Truex Jr.-t, Kevin Harvickot és Denny Hamlint figyelve.

- Hirdetés -

A másik fontos tényező a forgalom volt számára, sokan érkeztek friss abroncsokon körhátrányból és Byron szerint ez kizökkentette őt, különösen a kanyar kijáratoknál.

Rendkívül oda kellett figyelnem a gázadásokra” – mondta Byron. “Csupán negyed gázt adtam, és amint megcsúsztam vagy elmelítettem a gumikat, vége volt a játéknak. Csak próbáltam tartani a tempót. Úgy gondoltam, hogy a lehető legjobb munkát végeztük, de  valahogy nem igazán jött ez össze.

- Hirdetés -

A végén, amikor azt mondták, hogy csak a 19-essel (Truex) versenyzek, azt gondoltam, hogy oké, elkaptam őt, de a 4-es (Harvick) és a 11-es (Hamlin) mintha más bolygón lett volna.

Ez nem egy szeszélyből hozott döntés volt, vagy azért, mert a csapatnak már van egy győzelme ebben a szezonban. Fugle elmondta, hogy minden az előzések és a verseny alakulása szerint változik.

Az autónk nem volt jó abban, hogy megelőzzük a többieket, ezért úgy gondoltuk, hogy ha minél tovább tiszta levegőben tudunk autózni, az lesz a legjobb számunkra. A 90 kör alatt körülbelül másfél másodperccel maradtunk le a győzelemről.

Ez csak menet közben alakul ki” – mondta Fugle. “A tempónk 60 körön keresztül nagyon jó volt, és azt gondoltam, kizárt, hogy a 11-es képes lesz erre, de még soha nem mentünk 90 körig. Az utolsó 30 körben egyszerűen gyorsabban estünk vissza, mint kellett volna, sajnos.

- Advertisement -

Friss