Graham Rahal számos üzlet tulajdonosa, a versenycsapaté is, de nem állna meg, futamot is rendezne, a Forma-1 marketing stratégiájával.
Ki is nézett magának egy helyszínt, Nashville-hez és az F1-es Miami Nagydíjhoz hasonlóan egy stadion környékét választotta. A Pittsburgh Steelers pennsylvaniai székhelyét nézte ki, ami egy újabb lenne az utcai versenyek sorában.
„Nem fogok a babérjaimon ülni. Bővíteni akarom a sportot azzal, hogy kinézem helyeket, ahol van valami fogyasztói termékekkel foglalkozó cég, akik már amúgy is szponzorként jelen vannak a sorozatban. Kettő ilyen van, a PPG és a PNC Bank, mindkettő Pittsburghben.
Megnéztem még a Fifith Third Bank esetét, akik Cincinattiben vannak, de Mid-Ohióban van már egy verseny, és még Indianapolis is. Szóval egy cincinatti utcai verseny nem hiányzik most.”
Sokan az iowai dupla verseny szponzorát, a Hy-Vee-t emelik, akik egészen új szintre vitték a szponzorációt az IndyCar berkein belül. Többek között Gwen Stefanit is meghívták, hogy népszerűsítse az eseményt. Rahal egyetért, és jobban kihasználná az ilyesfajta lehetőségeket.
„Akár lehetne olyan, mint a Hy-Vee esetében. Végérvényben az ilyen nagy cégeknek hatalmas marketing költségvetésük van, és ezáltal érik el az embereket.
Iowa lett az új standard ebből az szempontból, és mindannyian új szintre szeretnénk emelni a sportot. Ennek elvárásnak kéne lennie.”
Nem kis tervek vannak tehát Rahal tarsolyában, a Forma-1 mintájára növelné meg az IndyCar szurkolók táborát Észak-Amerikában.
„Ha az F1-et nézzük – és ezt példát többször is használtam – a verseny mint termék annyira nem lenyűgöző.” – jelentette ki a racer.com-nak.
„Egyszerűen nem. De nem is kell neki annak lennie, mert a sorozat miliője így is messzire viszi. A hype olyan nagy, hogy azt mi itt [az IndyCarban] elképzelni sem tudjuk. Elmegy jelenleg, de végül el kéne érnünk arra szintre.
Ehhez növelnünk kell a sorozat vonzerejét, ahogy a Hy-Vee tette Iowában. Tízszeresen térült meg nekik, ezt kell megfontolniuk a szponzoroknak, hogy valami újat fontoljanak meg.”