Bemutatkozott Indianapolisban az NTT IndyCar Series új hibrid motorcsomagja, mely 2024-ben mutatkozik be a szériában..
A RACER információ szerint a kétnapos teszt során először került kipróbálásra a MAHLE által gyártott teljes energia-visszanyerő rendszer.
Amint az új hajtásláncot teljesen kifejlesztik és 2024-ben szolgálatba állítják, az ICE+ERS csomag a tervek szerint körülbelül 900 lóerős teljesítményt fog nyújtani, amikor a teljes hibrid teljesítményt használják.
A RACER cikkéből az is kiderül, hogy a HPD volt az egyetlen motorszállító a teszten.
Bár a hibrid töltésének nagy része kemény fékezésből származik majd, a pilótáknak egy másik módszerük is van az energiagyűjtésre a nagy fékezések között: bekapcsolhatják majd a regenerációs módot is, ami segíti majd a gyorsabb visszatöltődést.
A gomb megnyomása gyakorlatilag egy minimális fékerőt aktivál az autón, ami segíti a visszatöltődést.
A Honda 2,4 literes TTV6-os motorjához és a MAHLE ERS rendszeréhez hasonlóan az új fékrendszer is gond nélkül működött.
Az IMS hibrid tesztje biztató fejlemény a sorozat számára, miután az IndyCarral a szezon vége felé folytatott megbeszélések lehűtötték a várakozásokat.
A hibrid csomag debütálásának sikerére alapozva egy újabb teszt – valószínűleg december közepén Sebringben – már szóba került, ahol a Chevrolet reményei szerint már az ő motorjukkal is tesztelhető lesz az IndyCar 2024-ben bemutatkozó új, MAHLE által gyártott hibrid rendszere.