vasárnap, június 26, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIndyCarJimmie Johnson nem helyez magára túl nagy nyomást Texasban

Jimmie Johnson nem helyez magára túl nagy nyomást Texasban

- Hirdetés -

Mivel Jimmie Johnson 83 győzelméből hét Texasban született, felmerülhet a gondolat, hogy Jimmie Johnson itt fog berobbanni az IndyCarba.

Sokan még azt is kijelentették, szerintük Johnson a futam egyik favoritja, amelyet vasárnap rendeznek a Texas Motor Speedway-en. Ő egyszerűen nem tartozik ezek közé az emberek közé.

- Hirdetés -

Nem hiszem, hogy ez reális lenne. Néhány embernek talán vannak ilyen elvárásai, és ez rendben is van. Szeretném, ha ez így történne” – mondta a Chip Ganassi Racing 48-as rajtszámú Hondájának pilótája.

Amikor belépsz az új sorozatba, a törzsvendégek között vagy, ők annyira jók abban, amit csinálnak. Láttunk már ilyet, amikor a versenyzők megpróbálnak átmenni különböző sorozatokból.

- Hirdetés -

Természetesen nagyobb elvárásaim vannak magammal szemben, de nem gondolok arra, hogy megjelenek, a pole pozícióba kvalifikálom magam, a legtöbb kört vezetve megnyerem a versenyt.

Az ovál ászaként – aki az IndyCar épített és utcai pályáin próbál teljes versenyzővé válni – Texasban Johnson számára a NASCAR-ból való átállása óta először nyílik lehetőség arra, hogy évtizedes tapasztalataiból merítsen.

Úgy gondolom, hogy az oválok irányíthatóság szempontjából nagyon is a javamra válnak. Amikor egy épített vagy utcai pályára mész, a pálya, és az autó rengeteget változik. Mozgó célpontod van.

Különösen egy utcai pályán, ahol évente kevés verseny van, az első körtől a verseny utolsó köréig, a pálya nagyon sokat változik. Nekem ezzel kapcsolatban nincs tapasztalatom.

Ez egy olyan környezet, amelyben a tapasztalat valóban kifizetődik. Azt hiszem, az oválokon ez kevésbé van így.

“Az összes autó azonnal a pályán van. Rövidebb a kör, gyorsabban fogy a gumi. Stabilabb környezetet teremt ez számomra, ahol tanulhatok, és amihez a versenyautót is hozzáigazíthatom.”

Mit várhatunk tehát Johnsontól az IndyCar debütálásán a félelmetes 1,5 mérföldes oválon, ahol 26 másik versenyzővel kell megküzdenie?

Tényleg úgy érzem, hogy előrébb fogok lenni a mezőnyben” – mondta. “Azzal az autóval, ami alattam lesz képesnek kell majd lennem arra, hogy karrierem legjobb rajtpozícióját érjem el.

Ezután pedig egy top 5 vagy top 10 a cél.

- Advertisement -
SourceRacer
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss