Scott McLaughlin folytatta domináns formáját, a Penske öröme azonban nem felhőtlen, Newgarden egy egyszerű hiba miatt esett vissza.
A rajt után a Penske levesébe Patricio O’Ward köpött bele, aki Newgarden elé jött be a harmadik helyre. A verseny első része incidensektől mentes volt, lassítások nélkül haladt a mezőny a cél felé.
Egy jó rajttal Christian Lundgaard egészen a második helyre jött fel, de a kiállásoknál sok problémája akadt, és emiatt visszaesett.
Conor Daly hasonló problémákkal küzdött, kétszer is tűzre gyulladt a pitben, másodjára pedig ki is állt. Elvileg ő maga is érezte a meleget, de sértetlenül szállt ki az autóból. Végül a kuplung égett meg, ez okozta a kiesését.
27 körrel a vége előtt Veekay belelökte Jimmie Johnsont a falba a célegyenes végén. Ezzel az utolsó kiállások után jött a verseny egyetlen sárgája.
McLaughlin éppen veszített pár másodpercet a boxban, így nem veszített sokat a biztonsági szakasszal.
Az újraindításnál mögötta Power és O’Ward akasztották össze a bajszukat, hátrébb pedig Rossi próbált előrébb jönni. Végül Dixon használta ki a kavarodást, és jött fel a negyedik helyre.
O’Ward végül vétkes félként elengedte Dixont, de a keményeken haladó Newgardent tudta tartani sérült autóval is.
A Penske-pilóta fokozatosan csúszott vissza a nyolcadik helyig, ezzel a bajnokságban is 20 pontos hátrányba került.
Lundgaard Rossi mellé próbált bebújni, de elfékezte magát, és összeszedett egy reklámtáblát, amivel ki kellett jönnie a boxba.
Ericsson is nagy felzárkózást mutatott be a verseny végén, a 16. helyről jött fel öt pozíciót.
Végül McLaughlin rajt-cél győzelmet aratva szerezte meg a maximális pontszámot, ezzel éppen csak, de életben tartotta a matematikai esélyeit. Palou és O’Ward viszont kiszállt a bajnoki harcból.