szombat, április 27, 2024

A sok baleset ellenére egyelőre nem változtat Nashville-en az IndyCar

Dátum:

Megosztás:

Az NTT IndyCar Series még nem áll készen arra, hogy változtatásokra kérje fel a Nashville-i verseny szervezőbizottságát.

- Reklám -

Kevesebb mint egy héttel a „Crashville”-nek nevezett esemény után a sorozat szóvivője a RACER-nek elmondta, hogy több időre van szükség az esemény értékeléséhez-

- Reklám -

A verseny 2021-ben debütált – nagy sikerrel -, és azonnal a csapatok kedvencévé vált, akik Nashville pezsgő éjszakai életével akarták szórakoztatni a szponzorokat. Annak ellenére, hogy az első versenyen kilenc nagyobb incidens történt, amelyek miatt a körök több mint 40 százalékát kellett sárga zászló alatt futni, a verseny sikeresnek lett elkönyvelve.

Az IndyCar-csapatok és -versenyzők visszajelzéseit felhasználva a 11 kanyaros, 1,7 mérföldes belvárosi pálya több szakaszán is változtatásokat hajtottak végre.

- Reklám -

Ennek ellenére a nyolc sárga, és a mezőny felének kiesése ismét felkeltette a hangokat, miszerint változtatni kell a városi pálya vonalvezetésén

A vasárnapi 80 körös versenyen részt vevő csapatok által szolgáltatott adatok alapján a legkevésbé drága javítási számla 35 000 dollár volt, a legmagasabb pedig elérhette a 180 000 dollárt, a becslések szerint összesen 860 000-880 000 dollárnyi kár keletkezett az autókban.

A legtöbb baleset a Koreai Háborús Veteránok Emlékhídjának két oldalán történt, a 4-es kanyarban, és a híd másik végén a 9-es kanyarba való visszatéréskor.

A hároméves szerződéssel rendelkező Nashville Grand Prix még egy évig adhat otthont az IndyCarnak, mielőtt új megállapodásra lenne szükség.

Az utcai pálya elrendezésének bármilyen változtatásához a város jóváhagyására lenne szükség, és amint arról a helyi csatornák beszámoltak, a Titans egy új stadion építését tervezi ugyanazon a területen, ahol a jelenlegi stadion található, és a pálya is átmegy ezen a szakszon.