szombat, június 25, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIMSAMegint változik a súlyozás az IMSA DPi kategóriájában

Megint változik a súlyozás az IMSA DPi kategóriájában

- Hirdetés -

Az IMSA negyedik egymást követő versenyen változtatott a Cadillac DPi-V.R súlyán; az Acura ARX-05 is nehezebb lett.

Az IMSA ismét módosította az Acura ARX-05 és a Cadillac DPi-V.R minimális súlyát a Balance of Performance módosítások legújabb fordulója keretében, a jövő hétvégi Watkins Gleni 6 órás verseny előtt – írja a SportsCar365.

- Hirdetés -

A csütörtökön kiadott technikai közlemény szerint az Acura mostantól 930 kg-os minimális tömeggel fog futni, ami 10 kg-os növekedést jelent, míg a Cadillac 15 kg-os súlycsökkentést kapott, így 945 kg-ra csökkent, ami nettó 25 kg-os növekedést jelent a Caddyk számára.

A kiigazításoknak köszönhetően a két DPi autó 15 kg-on belülre került egymáshoz képest.

- Hirdetés -

Ez a negyedik egymást követő súlykorrekció a Dallara által vezetett Cadillac számára, és az első az ORECA bázisú Acura számára az áprilisi Long Beach-i futam óta, amely akkor 10 kg-os csökkentést jelentetett.

A BoP további változásai közé tartozik a Ferrari 488 GT3 Evo 2020 minimális súlyának 10 kg-os növelése, valamint a 3 literes üzemanyag-kapacitás növelése.

Az Aston Martin Vantage GT3 1 literrel nagyobb üzemanyag-kapacitást kap, míg a McLaren 720S GT3 2 litert veszít a májusi Mid-Ohio-i verseny óta, amely versenyen utoljára indultak.

Emellett az Oreca 07 Gibson – az egyetlen LMP2-es osztályban képviselt autó – a hátsó szárnyán is módosításokat végeztek el.

A Watkins Gleni 6 órás verseny június 26-án kerül megrendezésre, és mind az 5 IMSA kategória ott lesz (DPi, LMP2, LMP3, GTD Pro, GTD).

- Advertisement -
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss