Minden versenyen lesz női pilóta a Gradient Racing bejelentésének köszönhetően. Az Iron Dames után ők lesznek a második női csapat az IMSA mezőnyében. A Lamborghini gyári csapata Rachel Frey, Sarah Bovy, Michelle Gatting és Doriane Pin összeállítással vág majd neki a négy hosszabb futamnak.
Az Acura csapat azonban még eggyel tovább ment: egész szezonra két hölgynek szavazott bizalmat.
Az egyik kiválasztott Katherine Legge lett, aki amellett, hogy a DTM-ben és a Formula E-ben is megfordult, indult Champ Car, IndyCar és NASCAR futamon is. Majd 10 éve tagja az IMSA mezőnynek, és 2018-ban második lett a GTD pontversenyben.
Sheena Monk talán éppen az ellentéte, ő az amerikai sportautós létrán lépdelt eddig felfelé. Első szezonja [Lamborghini Super Trofeo North America] után meghívást kapott az olasz márka év végi zárórendezvényére, ahol kategóriájában harmadik lett. Azóta három évet töltött a Pilot Challenge-ben GT4-es autókkal és egy győzelem, öt dobogó a mérlege.
Most személyes szponzora segítségével még egyet előreléphet, Legge mellett igazán tapasztalt versenyzőt kap maga mellé, ő pont az Acurával érte el legnagyobb sportautós sikereit. Ráadásul két gyári pilóta, Mario Farnbacher és Marc Miller csatlakozik hozzájuk a Daytonai 24 órásra.
„Nagyon izgatott vagyok, hogy visszatérhetek az Acura-családba, mert az NSX GT3-mal kezdtem a GT-s karrieremet, és nagyon szép emlékeket őrzök abból az időből. Segítettem kialakítani a programot, és büszke vagyok arra, amit elértünk a Honda Performance Developmenttel [a japánok észak-amerikai cége], főleg az autó első győzelmére még 2017-ből Detroitban.” – emlékezett vissza Legge.
„Már várom, hogy visszaüljek az autóba Daytonában a valaha volt legszorosabb mezőnybe részeként. Sheena az egyik legígéretesebb tehetség, azonkívül Marióval és Marc-kal rengeteg tapasztalat is mellettünk áll.”
A Gradient Racing tavaly nem vett részt minden versenyen, azonban győzni tudtak a szezonzáró Petit Le Mans-on.