Megmentette magát a Hypercar kategória Dávidja, így képviselhetik az amerikai színeket Le Mans-ban a Cadillac oldalán.
Kisebb márkaként nem volt egyszerű dolguk, ám mégis egyik úttörőként érkeztek a Hypercar mezőnybe. Többek között megmentették az Endurance Világbajnokságot (WEC) attól a csúfságtól, hogy az új szabályrendszer első másfél évében csak egy új autó (Toyota) legyen a pályán.
Első és második szezonjuknak is idő előtt lett vége. Köszönhetően annak, hogy a Glickenhaus pénzügyi nehézségek miatt nem tudta felvenni a versenyt a nagyobb gyártók csapatainak költségvetésével.
A 2021-es idényre csak késve érkezett meg az amerikai gárda, azonban így is teljesíteni tudták a francia 24 órás versenyt, és egy dobogót is behúztak. Tavaly már szolidabb elvárásokkal érkeztek, csak egy autót terveztek indítani, de végül a tengerentúli versenyekre ezúttal sem maradt forrás.
Le Mans-ban így is harmadikok lettek, és kétszer pole-t is szereztek a szezon során, a javuló tendencia tehát egyértelmű. Így is kérdéses volt azonban, hogy mire az LMDh autók (Porsche, Cadillac, BMW, Acura), valamint a Ferrari megérkeznek a mezőnybe, kitart-e az esélytelenek nyugalmával indított program.
A Glickenhaus most megerősítette, idén is lesz egy autójuk a WEC-ben. Azontúl pedig még egyet neveznének a Le Mans-i 24 órásra. Ezzel már biztos, hogy az IMSA-ban is induló Cadillac mellett két amerikai márka is lesz majd a rajtrácson.