vasárnap, június 26, 2022
NASCAR - 🇺🇸 Talladega
NASCAR - 🇺🇸 Darlington
🇺🇸 Indianapolis 500
INDY - 🇺🇸 Detroit
INDY - 🇺🇸 Road America
INDY - 🇺🇸 Mid-Ohio
INDY - 🇺🇸 Barber
IndyCar - 🇺🇸 Indy Road Course
NASCAR - 🇺🇸 Charlotte (Coca-Cola 600)
NASCAR - 🇺🇸 Gateway
NASCAR - 🇺🇸 Sonoma
NASCAR - 🇺🇸 Nashville
IMSA - 🇺🇸 Laguna Seca
IMSA - 🇺🇸 Mid-Ohio
IMSA - 🇺🇸 Detroit
IMSA - 🇺🇸 Watkins Glen
KezdőlapIMSAJordan Taylor a GT3-as bemutatkozásról

Jordan Taylor a GT3-as bemutatkozásról

- Hirdetés -

A GTD Pro specifikációban a Chevrolet Corvette C8.R legnagyobb változásai az ABS és a Michelin abroncsokra való áttérés – mondja Jordan Taylor.

Taylor, aki az Egyesült Állomok egyik legjobb sportautó versenyzője, szabadidejében leginkább alteregóját, Rodney Sandstormot népszerűsíti.

 

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

 

Jordan Taylor (@jordan10taylor) által megosztott bejegyzés

- Hirdetés -

A 30 éves gyári pilóta azonban a versenyzést ugyanolyan komolyan veszi, mint Rodney Sandstorm népszerűsítését, így nem csoda, hogy 2021-ben megnyerték a Daytona 24 órást.

- Hirdetés -

Idén azonban nagy változás áll be, hiszen a GTLM kategória megszűnésével eltűntek a GTE autók, és megérkezett a GT3-as osztály.

A csapat a tavaly győztes C8.R átalakított verzióját fogja használni idén, és jövőre is, 2024-ben pedig érkezik majd a Z06 GT3.R.

Rengeteg apró részlet van, amit az IMSA utasítására változtatnunk kell, hogy közelebb hozzuk teljesítményben a C8.R-t” – magyarázta Jordan Taylor.

Az autót nem erre az osztályra tervezték, így megpróbálják a lehető legkiegyenlítettebbé tenni a kategóriát.

Jordan Taylor a 2021-es Daytona 24 óráson
Jordan Taylor a 2021-es Daytona 24 óráson / Fotó: LAT Images/Courtesy of IMSA

Taylor elmondta, mi lesz a legnehezebb aspektus, az új autó megtanulásánál.

Meg kell értenünk az abroncsok működését. Eddig specifikus, csak nekünk kifejlesztett gumikat kaptunk a Michelintől, idén viszont már egy mindenki által használt típust kell feltennünk majd az autóra.

Az ABS a másik dolog, aminek ki kell tapasztalnunk a működését. Jó, hogy a csapatunk tagja Nicky Catsburg, akinek rengeteg GT3-as tapasztalata van, aki segíthet ennek a rendszernek a kisajátításában” – jelentette ki Taylor.

A Corvette Racing tehát nagy feladat előtt áll, hiszen eddig mindössze két napot teszteltek az új autóval – a Virginia International Speedwayen. Ennek ellenére Jordan Taylor nem aggódik.

Biztos vagyok benne, hogy a Corvette Racing srácai tanulmányozták az összes adatot, és elvégezték a szükséges fejlesztéseiket.

A szimulátorban más versenyzők is fejlesztették azokat az elemeket, amelyeken akkor dolgoztunk. Úgy gondolom, hogy Daytonára jó csomagunk lesz.

 

- Advertisement -
András Roos
András Rooshttp://500miles.hu
Gyermekkoromban minden vasárnap este a CART, és később Champ Car versenyeit néztem az ágyam melegéből. Mondhatnám, hogy arra aludtam el, de ezeken a versenyeken nem lehetett elaludni, számomra ez marad örökre az IndyCar legszebb időszaka. NASCAR-ral 2010-ben kezdtem el foglalkozni, és bár az elmúlt évtizedben sok változáson esett a széria, a szerelmem irányába csak egyre erősebb.

Friss