Az Aston Martin kivonulása után ismét három márka lesz az Endurance-világbajnokság (WEC) LMGTE Pro kategóriában, a Corvette ugyanis csatlakozik a Ferrari-Porsche kettőshöz.
Miután a GTLM szabályrendszer 2021 végén megszűnik az IMSA-ban, a Chevrolet nem tudja indítani a C8.R-eket a tengerentúlon. Az új GTD és GTD Pro kategóriák az európai GT3-nak felelnek majd meg ezentúl.
A WEC szabályrendszere azonban még tárt karokkal fogadja a Corvette-eket, idén már többször is felbukkantak a világbajnokság mezőnyében. Le Mans-ban például a Catsburg-García-Taylor trió második lett a profi GT-sek között.
2022-ben a másik autó sofőrjei, Tommy Milner és Nick Tandy mehetnek majd teljes szezont, de egy második autó is indul majd a Le Mans-i 24 óráson. Akkor Alexander Sims egészítené ki a brit-amerikai duót, míg a tavalyi dobogósok a másik autón osztozkodnának a terv szerint.
„Ez egy izgalmas és új kihívás, hogy egész szezont teljesítsünk a WEC-ben. Amikor a döntések születtek, megkérdeztem magam, mit szeretnék 2022-ben. Minden évemet élveztem az IMSA-ban, a lenyűgöző pályákkal és eseményekkel. Viszont a lehetőség, hogy másik, híres és történelmi pályákon versenyezzek, ahol még nem voltam, csodálatos lenne a Corvette-tel.” – nyilatkozta a bejelentésről Tommy Milner.
Csapattársa, a le mans-i győztes Nick Tandy vele szemben visszatérne Európába, nem kipróbálná a környezetet.
„Utoljára 2017-ben voltam egész évben a WEC mezőnyével, szóval tudom, miről szól az a bajnokság. Viszont örülök, hogy elvihetem ezt az autót oda, ahol eddig még nem versenyzett. Persze, idén az IMSA mellet Le Mansban is ott voltunk, de a világbajnokság 6 és 8 órás versenyei olyasmik, amiket itt nem nagyon ismerünk a Corvette Racingnél. Nem sokat küzdenek világbajnoki címért, így már várom, mit hoz a jövő.”