Az F1-es Drive to Survive mintájára mára szinte az összes nagyobb sorozatnak van valamiféle, nagyobb betekintést engedő sorozata.
Az IndyCar idén indította el hasonló projektjét „100 Days To Indy” (avagy „100 nap az Indy-ig”) néven, ami a jelenlegi szezon eseményeivel foglalkozik. Az első epizódot a múlt héten mutatták be az amerikai csatornákon, ahol az ismétlést is beleértve közel 400 ezren látták a műsort.
„Nagyon tetszett, és bizakodásra adnak okot a kezdeti visszajelzések.” – emelte ki Alex Damron, az Indianapolis Motor Speedway alelnöke.
Az eredetileg hat részesre tervezett sorozat felét már leforgatták, és már zajlik a negyedik epizód forgatása is. Annak ellenére, hogy a New York Times szerint a sorozatért felelős VICE a csőd szélére keveredett, egyelőre nincs kétség afelől, hogy mind a hat rész gond nélkül el fog majd készülni.
Íme a teljesség igénye nélkül néhány példa műfaj népszerűségére:
Sorozat | Cím | Platform |
Forma-1 | Drive to Survive | Netflix |
Formula 2 | F2: Chasing the Dream | F1 TV |
Formula E | Unplugged | YouTube |
WEC | WEC Unfiltered | YouTube |
NASCAR | Race for the Championship | Peacock App, TV (US) |
IndyCar | 100 Days to Indy | CW App, TV (US) |
IMSA | Win the Weekend | YouTube |
Extreme E | Race for the Planet | Amazon Prime Video (UK) |