Bár az Indy 500 megverte amerikai nézettségben a Coca-Cola 600-at, nem örömködhetnek az NBC főnökei, hiszen romlottak az adatok.
Az NBC közvetítése az Indy 500-ról átlagosan 2,69-es Nielsen nézettséget és 4,618 millió nézőt ért el a ShowBuzzDaily szerint. Ez a tavalyi 3,15/5,547 millióhoz képest 1 milliós, szignifikáns csökkenést jelent.
A NASCAR Cup Series vasárnap esti Charlotte-i fordulója, a Coca-Cola 600 a Fox-on eközben átlagosan 2,20-as nézettséget és 3,869 millió nézőt ért el, szemben a 2021-es 2,28/4,061 millióval.
A Forma-1-es Monacói Nagydíj eközben az idén már megszokott emelkedő számokat hozta, miután a Memorial Day hétvégére került vissza.
A versenyt az ESPN élőben sugározta, majd később a nap folyamán az ABC ismétlést vetítette. Az élő kábeles közvetítés 0,76/1,396 millió nézővel végzett, míg a közvetítés ismétlése 0,45/762 ezer rajongót ért el átlagosan.
Ez a 2021-es élő közvetítés 0,56/934,000-es értékéhez képest, amely egy héttel korábban, az ESPN2-n futott, új kábeles csúcsot jelent a futam számára. A 2021-es monacói ABC ismétlésének nézettsége átlagosan 0,49/763 ezer volt.
Az ESPN jelentése szerint a hosszas esőszünet nélkül az élő közvetítés átlagosan 1,6 millió nézőt ért el.
A NASCAR Xfinity Series szombat délutáni, Charlotte-i futama az FS1-en átlagosan 0,46/767 000 nézőt ért el, szemben a tavalyi 0,59/999 000 nézővel ugyanezen a csatornán, míg a Camping World Truck Series péntek esti futama az FS1-en átlagosan 0,35/590K-t, szemben a tavalyi 0,37/614K-val.
Az ARCA Menards Series szombat esti Charlotte-i futama az FS1-en 0,16/263,000-es átlagot hozott, ami a tavalyi 0,26/428K-hoz képest csökkenést jelent.
A 18-49-es nézők körében a három nagy verseny közül az Indy 500 állt az élen 941 000 nézővel, amelyet a NASCAR Cup követett 742 000 fővel, majd az F1 595 000 fővel élőben (az össznézőszám 42%-a, ami több mint kétszerese a másik két verseny eredményének, és 45%-os növekedés a tavalyi évhez képest) és 185 000 fővel az ismétléseken.