Ez at 1968-as Shelby Mustang GT500KR modell, egyike annak az 1053 „King of the Road” gépnek, amelyből nem sok példány készült.
Ezt Shelby Mustang GT500KR-et a Ford New Jersey-i Metuchen üzemében gyártották, és ez is egyike a mindössze 38 darab fehér csíkos, Raven Black színű, automata sebességváltóval felszerelt fastbacks-eknek.
Az autót állítólag 2009-ben felújították, és a Bring a Trailer hirdetés szerint a vezetőoldali alsó negyed panel javításán végeztek rajta javítási munkálatokat – írja az Auto Evolution.
A legfontosabb külső elemek közé tartozik az üvegszálas motorháztető funkcionális ram air scooppal, de a hűtőrácsra szerelt lámpák, a krómozott lökhárítók és díszlécek, a Cobra Jet üzemanyagkupak, a Cobra Jet sárvédőjelvények, a hátsó spoiler, a szekvenciális hátsó lámpák és a tíz küllős, 15 colos könnyűfém keréktárcsák Shelby jelvényes középső sapka is említésre méltó.
Mivel ez egy Mustang GT500, arra is számíthat majd a vevő, hogy továbbfejlesztett felfüggesztést kap az autóval, amely első kipörgésgátlóból, illetve nagy teherbírású első tekercsrugókból és hátsó laprugókból áll. Ez a Mustang szervokormánnyal is büszkélkedhet.
Belül fekete vinyl vászonülések találhatók elöl és a Sport Deck hátsó ülés, mindkettő Comfortweave betétekkel.
A további kiemelkedő elemek közé tartozik a műszerfal faborítású díszítése, bár ez az anyag a kormánykeréken, a konzolon és az ajtópaneleken is megjelenik.
A Shelby Mustang GT500KR-ban van bukókeret is, ha esetleg az újdonsült tulajdonos majd klasszikus versenyzésre adná a fejét.
Ami a motort illeti, ez egy 428ci Cobra Jet V8-as, Holley négycsöves karburátorral és 335 lóerős gyári teljesítménnyel és 440 lb-ft (596 Nm) nyomatékkal.