A vasárnapi Phoenix Racewayi verseny távja 312 mérföld volt, és Kurt Buschnak mindre szüksége volt ahhoz, hogy előre keveredjen.
Busch látszólag a semmiből jött, és az ötödik helyen végzett. Egyetlen szakaszpontot sem szerzett a vasárnapi Phoenix-i versenyen.
Átlagos helyezése a 16. volt a nap folyamán, és fel-alá ugrált az élmezőnyben, küzdve azért, hogy az első 10-be törjön be.
„Meglepő volt és szórakoztató” – mondta Busch. „Általában egy matricás srác vagyok. Szükségem van matricás (új) gumikra, viszont az autó ma nagyon jól ment a kopott gumikon, szóval ez jót tesz a csapat moráljának 23XI-nél. Az újraindításoknál is képes voltam megtalálni a megfelelő réseket.”
„Mi voltunk ma a legjobb Toyota, ami némileg meglepő. Csak a 10. helyig próbáltunk eljutni, de persze a top5-öt is elfogadjuk.”
„Ez nagyon király a programunk számára. Kipipálhatjuk a top5-ös helyezést a listánkról. Ez egy jó zárása volt nyugati parti körútnak.”
Busch nyolcadik (Fontana), 13. (Las Vegas) és ötödik (Phoenix) lett a három nyugati futamon. Las Vegasban négy kört vezetett.
A vasárnapi utolsó sárga zászló Phoenixben kilenc körrel a vége előtt történt, de a mezőny, beleértve Busch-t is, nem jött ki kiállásra.
A phoenixi volt az első top 5-ös helyezése a szezonban, és az eddigi legjobb eredménye a 23XI Racinggel.
„Kicsit csúszott az autó a kanyar kijáratokon, néhány srác meg is pördült előttem, de mi mindent beleadtunk.”
„Tekintve hogy mennyire szükségem van az új gumikra, azt hittem ki fogunk állni, de a crew chiefem rám parancsolt a végén, hogy maradjak kinn. Megérte, és elégedett vagyok.”