Persze sokat dobott Austin Dillon lelki állapotán a szerzett harmadik hely is, emellett viszont nagyon tetszett neki az újfajta versenyélmény.
A Richard Childress Racing mindkét versenyzője nagyon erős futamot teljesített a Los Angeles Memorial Coliseum küzdőterén rendezett Busch Clash során. Tyler Reddick a futam elején nem kevesebb mint ötven kört vezetett, ő viszont végül nem tudta befejezni sem a versenyt. Reddick műszaki hibájáról aztán tudomást szerzett a csapattól Austin Dillon is, aki végül harmadikként futott be.
„Szóltak róla (a rádión)” – idézi fel a témát Dillon. „(Reddick) az egész hétvégén ilyen agresszív volt a gumimelegítéssel. És egyébként nagyon jól is csinálta. Amikor szóltak erről, már tudtam a problémáról. Én nem is igazán akartam a kuplunggal megpörgetni a kerekeket. Inkább megvártam ehhez a megfelelő fordulatszámot, mintsem hogy beessen a kuplung. Azt hiszem, szerencsém is volt, de én sosem voltam olyan agresszív ebben.”
Dillon szerint a kevés baleset és sok előzés kombinációját a Next Gen autók tulajdonságainak köszönhettük. „Tökéletesen illettek ide az új autók. Egyetértek Kyle Busch-sal, hogy a régi autók talán be se fordultak volna egy ilyen pályán. Vagy legalábbis rengeteg meló lett volna vele.”
Dillon szerette a Clash formátumát is. „Tökéletes volt például a körmennyiség. Hosszabb távra már teljesen más beállítás kellett volna, rengeteget kellett volna variálni például a guminyomásokon.”
A Coliseum lelátóin ráadásul tízből 7 szurkoló új volt a NASCAR statisztikái szerint. „Ez óriási dolog. Ritka az ilyen alkalom, hogy így exponenciálisan tudjuk növelni a szurkolói bázisunkat. Tovább kell ezt folytatnunk, és még több új rajongót behozni.„