Busch 8-as autóján jövőre is látható lesz a Lenovo, amely korábban már Tyler Reddicket is szponzorálta a NASCAR Cup Seriesben.
Kyle Busch és a Joe Gibbs Racing hosszú és elhúzódó, ám sikertelen szerződéstárgyalást zárt le 2022-ben. A bejelentésre, hogy nem folytatják együtt a szezon közepén került sor, azonban ekkora már rég tudni lehetett, hogy Busch több mint 10 év után először nem lesz „cukrosbácsi”.
A Mars Wrigley, az M&M anyavállalata 15 éven át volt Busch főszponzora. Azonban úgy döntöttek, hogy véget vetnek ennek a kapcsolatnak, mivel „A sportmarketing stratégiánkban egy kis váltás történt. A fogyasztói bázisunk nagyon disztributív.”
Ekkor jött képbe a Richard Childress Racing, a NASCAR egyik legrégebben működő csapata, amely Tyler Reddick helyére leigazolta őt, azonban azt még a hivatalos bejelentéskor nem lehetett tudni, hogy kik lesznek a szponzorai.
Most azonban kiderült, hogy a számítógépgyártó Lenovo jövőre is szponzorálja majd a Richard Childress Racing 8-as számú Chevrolet-jét – a Sport Business Journal cikke szerint.
Ezt a hírt az RCR is megerősítette, bár arról nem adtak pontos felvilágosítást, hogy hány versenyen fog megjelenni a Lenovo logó a 8-as autón.
A multinacionális vállalat, amely 60 milliárd dolláros éves bevétellel rendelkezik és 180 piacon tevékenykedik, dollármilliókat költ a motorsportra különböző partnerségek keretében, amelyek között szerepel az F1, valamint a MotoGP, ahol ők a Ducati gyári csapatának névadó szponzorai.
Az SBJ-nek adott mai megerősítéstől eltekintve az RCR még nem jelentette be hivatalosan a Busch jövő évi szponzorait.