Már minden az új Corvette Z06 GT3.R érkezését készíti majd elő a jövő évben az amerikai márkánál, ám az átmeneti évben sem lesz hiány a versenyzésből.
Az IMSA-ban mondhatni változatlan lesz a helyzet, ugyanúgy egy autót indítanak majd a GTD Pro kategóriában, mint eddig. Antonio García és Jordan Taylor mellett azonban nem Nick Catsburg, hanem az idén Európában versenyző Tommy Milner indul majd az endurance versenyeken.
Az amerikai ráadásul az új GT3-as fejlesztéséért is felelős lesz majd, ami 2024-ban debütál mindkét sorozatban.
A világbajnokság (WEC) triójából Nick Tandy is otthagyja az alakulatot, a SportsCar365 szerint a Porsche LMDh programjáért.
A Corvette Racing autóját is így a – Z06 GT3.R építéséért is felelős – Pratt & Miller futtatja majd a megszűnő GTE Pro helyett is maradó GTE Am kategóriában.
Azt az autót Catsburg vezeti majd, méghozzá az 50 éves bronz minősítésű pilóta – aki Daytonában DPi-t is vezetett – Ben Keating társaságában.
A gentleman driver annak minősítése ellenére – de egy LMP2-es bajnoki címmel a háta mögött – kapott év elején lehetőséget, most pedig gyári üléshez is jutott.
2024-ben már a WEC-ben is GT3-as autók mennek majd az összevont GT3 Premium kategóriában. Erre érkezik majd meg a Corvette új GT autója, hogy a frissített Lamborghini, az új Porsche és az új Ferrari méltó ellenfele legyen.