A Cadillac elmondása szerint sok mindent megtudtak az év végi IMSA teszten, amivel már 11 000 km fölé értek. Viszont most jön csak az igazi nagy dobás.
Az amerikai márka két autóval is (Chip Ganassi és Action Express Racing) ott volt a road atlantai teszten.
„Sosem kapod meg teljesen, amit szeretnél, mert általában őrült és ambiciózus tervekkel jelensz meg a teszten. De ennek ellenére azt kell mondjam, mindenki elégedett volt a pályán töltött idővel.” – összegezte a tesztet Laura Wontrop Klauser, a GM sportautó programjának vezetője.
„Eléggé haladunk az autóval. Onnan, hogy éppen el tudtuk indítani, pár teszt alatt odáig jutottunk, hogy a terveinkkel tudunk haladni. Minél több, annál jobb a megbízhatóság szempontjából, ezzel teszteljük az alkatrészeket.”
A Cadillac közel feleannyi távot tett meg eddig, mint a Porsche, ennek ellenére Wontrop Klauser kiemelte, nem a számok érdeklik őket, hanem hogy az autó homologizációja előtt minél jobban lecsiszolják az autót.
„A 24 órás teszt lesz a következő nagy lépés. Ilyenkor lehet a legtöbbet tanulni. Izgatottan várjuk, mire lesz képes az autó, addig mi biztosítjuk a szükséges alkatrészeket, hogy sikeres tesztet zárhassunk.
A Porsche autója másfél napon át megy, nem lesz probléma 24 óra
Talán egy tökéletes világban már szeptemberben átestünk volna ezen. Mindenképp teljesítenünk kell egy ilyet, mielőtt januárban rajthoz állunk. A dolgok közül, amiket addig el kell végeznünk, már több, mint a felét kipipáltuk eddig.
És ha kicsit tovább tekintünk, akkor márciustól a WEC-ben is indulunk, arra is van egy külön listánk. Először legyünk kész Daytonára, az jön előbb, aztán ránézünk a WEC pályákra, azon mennyiben változtatják meg az egyenletet.”