Az Action Express Racing menedzsere, Gary Nelson szerint valószínűtlen, hogy két új Cadillacet indítsanak a 2023-as idénynyitón, és ez a Jimmie Johnson által is vezetett autót érintené rosszabbul.
A 48-as Ally autó jelenleg csak a négy Endurance futamon áll rajthoz, így érthető, hogy a csapat inkább a teljes szezonos, 31-es Whelen gépre koncentrálna az elején.
„Lehet, hogy változik majd valami. – kezdte Nelson a Sportscar365-nek. – Tudom, hogy vannak különféle megbeszélések erről. De a szállítási problémák miatt nagyon sok erőfeszítésbe telne, hogy a 48-ast eljuttassuk Daytonába. A kristálygömbömben nem látom, hogy ez megtörténne.
Néha aggódsz, hogy későn érkeznek meg a dolgok, meg problémák vannak a beszállítókkal, aztán egyszer csak minden megjavul. A jelenlegi álláspont szerint, ami a két autónyi alkatrészt illeti, változás kéne [hogy megvalósuljon mind a kettő].”
Nelson szerint az sem biztos, hogy Sebringre készen állnak majd. A WEC, illetve az IMSA közös hétvégéjén ugyanis a Chip Ganassi Racing elvileg mindkét bajnokságban rajthoz állna.
Persze nem kizárható, hogy Jimmie Johnson így is ott lehet Daytonán, hiszen idei hét pilótájukból három a riválissá váló Toyota, illetve egy a Glickenhaus LMH programjának tagja.
Nelson kiemelte, azért így is jóban vannak a pilótákkal, de a gyári háttér megváltozása miatt bonyolult a helyzet.
A csapatfőnök azt is kiemelte, már folynak a tárgyalások a jövő évi pilótákkal kapcsolatban. Konkrétumokat azonban még nem erősített meg ezzel kapcsolatban.